کد خبر : 1789283 | 10 آبان 1400 ساعت 13:24 | 33.2K بازدید | 4 دیدگاه

مهاجم ختافه خاطره رونالدینیو را زنده کرد (عکس)

انیس اونال، مهاجم ترکیه‌ای ختافه، گل زیبایی در دیدار برابر اسپانیول به ثمر رساند که شباهت زیادی به گل رونالدینیو در سال 2006 داشت.

مهاجم ختافه خاطره رونالدینیو را زنده کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم ختافه و اسپانیول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لالیگای اسپانیای به مصاف یکدیگر رفتند  و ختافه موفق شد با نتیجه 1-2 برابر حریفش به پیروزی برسد.

هر دو گل ختافه در این بازی توسط انیس اونال در دقایق 31 و 56 به ثمر رسید اما نکته‌ای که توجه بسیاری را به خود جلب کرد، شباهت یکی از گل‌های این بازیکن به گل خاطره‌انگیزی بود که رونالدینیو 15 سال پیش به ثمر رسانده بود.

این فوق ستاره برزیلی بارسلونا در سال 2006 موفق شد یکی از درخشان‌ترین گل‌های تاریخ حضورش در این تیم را در دیدار برابر ویارئال در نوکمپ به ثمر برساند.

 

1660031

 

1660033

 

رونالدینیو توپی که برای او ارسال شده بود را در محوطه جریمه به کمک قفسه سینه‌اش کنترل کرده و سپس چرخیده و با یک ضربه برگردان باورنکردنی توپ را به تور دروازه دوخت.

حالا 15 سال بعد، انیس اونال با حرکتی کاملا مشابه موفق شد گل اول تیمش و بازی را  وارد دروازه دیه‌گو لوپز کند و توجه بسیاری از رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کند.

ختافه که در قعر جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارد با این پیروزی شش امتیازی شد اما به دلیل تفاضل کمتراز لوانته، همچنان در رده بیستم جدول ماند.

دیدگاه‌ها