کد خبر : 1789475 | 11 آبان 1400 ساعت 11:06 | 35.9K بازدید | 43 دیدگاه

این تیم شکست را تحمل نمی‌کند (عکس)

پرسپولیس در روزی که سایه‌ای از تیم هفته قبلش نیز نبود در اراک شکست خورد تا قابی غمگین در هفته سوم برای این تیم ثبت شود.

به گزارش "ورزش سه"، باخت پرسپولیس آن هم در شرایطی که بازی مطلوبی از این تیم ارائه نشد اتفاقی نیست که هواداران پرسپولیس به آن عادت داشته باشند چرا که در شش سال اخیر این تیم به بهترین شکل بازی می‌کرد و به راحتی تسلیم هیچ تیمی نمی‌شد. 

 

پرسپولیسی‌ها در سال‌های اخیر رکوردها و آمار جذابی را به ثبت رساندند و به یکی از برترین تیم‌های آسیا از لحاظ فنی تبدیل شده بودند. این اتفاق سبب می‌شود پذیرش باخت پرسپولیس آن هم در حالی که این تیم نامنظم، بی حوصله و پر اشتباه ظاهر شده باشد، سخت و تا حد زیادی غیر قابل باور باشد.

 

پرسپولیس با ضعف خط دفاعی‌اش در سه بازی لیگ و یک بازی آسیایی شش گل دریافت کرده و زنگ خطر برای یحیی و عناصر دفاعی‌اش از همین حالا به صدا در آمده است. مهره‌های تدافعی قرمزها پس از گل اراکی‌ها غمگین‌ترین ژست سال‌های اخیرشان را به خود گرفتند. دست های بر کمر زده شده و نگاه‌های به زمین خیره سید جلال، اسدی و آقایی به همراه نگاه بهت زده میلاد سرلک به کاپیتان‌ گویای همه چیز است. البته سابقه نشان داده که این بازیکنان شکست را تحمل نمی‌کنند و بدون شک از همین امروز برای جبران شکست و ارائه بازی قابل قبول مقابل گل گهر برنامه ریزی خواهند کرد‌.

 

دیدگاه‌ها