کد خبر : 1789477 | 11 آبان 1400 ساعت 11:07 | 11.6K بازدید | 10 دیدگاه

پیام و هدیه ویژه مودریچ برای هوادار مسن رئال

محبوبیت لوکا مودریچ، هافبک رئال مادرید، در اسپانیا مرزهای جدیدی را طی کرده است.

پیام و هدیه ویژه مودریچ برای هوادار مسن رئال

به گزارش "ورزش سه"، شبکه‌های اجتماعی بار دیگر در روزهای اخیر جادوی خود را به رخ کشیده‌اند و اتفاقاتی را رقم زدند که حتی افراد نه چندان احساساتی را نیز به وجود می‌آورد.

دونیا الویرا فرد شناخته شده‌ای نبود تا این که یکی از ویدیوهایش در شبکه اجتماعی تیک تاک دست به دست چرخید و این پیرزن 80 ساله در این ویدیو پیامی داشت که می‌خواست به دست لوکا مودریچ برساند.

او در این ویدیو مدعی شد که یکی از آرزوهایش دیدار با این فوتبالیست کروات است که بازیکن محبوبش در رئال مادرید به حساب می‌آید.

اتفاقی که دونیا الویرا انتظارش را نداشت این بود که لوکا مودریچ خیلی زود این ویدیو را دیده و پیام ویدیویی در پاسخ به او ضبط کرده و در صفحه توییترش منتشر کرد. این هافبک کروات در این پیام گفت که خیلی زود در انتظار ملاقات با دنیا الویرا است.

 

1660265

 

این پیرزن 80 ساله اسپانیایی در گفتگو با برنامه ال لارگوئرو اظهار داشت:« من اطلاع زیادی از این موضوع نداشتم. فکر نمی‌کنم که همه بتوانند این ویدیو را ببینند، خصوصا لوکا مودریچ. فکر می‌کردم همه این‌ها یک شوخی باشد. من مودریچ را انسانی خوب و فروتن می‌بینم. وقتی توپ طلا را به او دادند، گفت که پدربزرگش او را به تمرین می‌برده و وقتی در جنگ کشته شده به او قول داده که به بازیکنی تراز اول تبدیل شود. مهر او در دل من به عنوان یک مادربزرگ نشست.»

او ادامه داد:« من هشت سال در بیلبائو زندگی کردم و عادت داشتم به سن مامس بروم. یک بار نیز 30 سال پیش به سانتیاگو برنابئو رفتم اما حالا هیچکس با من به تماشای بازی رئال مادرید نمی‌آید چون می‌گویند که زیاد سروصدا می‌کنم. یک دختر و سه نوه در مادرید دارم. حالا همگی آنها می‌خواهند که با من همراهی کنند.»

دونیا الویرا درباره دیدن مودریچ گفت:« وقتی او را ببینم بسیار هیجان‌زده خواهم شد. به او می‌گویم که من همیشه مادربزرگش خواهم بود و درهای خانه من همیشه به روی او باز است. اگر به خانه من بیاید مرغ خوبی برایش درست می‌کنم و اگر بخواهد بماند، رختخواب راحتی در اختیارش قرار خواهم داد. او یکی از بزرگترین بازیکنان رئال مادرید از نظر من است.»

دیدگاه‌ها