کد خبر : 1789527 | 11 آبان 1400 ساعت 13:52 | 36.3K بازدید | 91 دیدگاه

انتخاب اسپانسر با مذاکره مستقیم؛

فوری: مزایده کارگزاری پرسپولیس به نتیجه نرسید

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که مزایده برای انتخاب کارگزار قرمزها به نتیجه نرسیده است.

فوری: مزایده کارگزاری پرسپولیس به نتیجه نرسید

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت که مدتها برای انتخاب کارگزار خود در گیر و دار مشکلات قانونی برگزاری مزایده بودند، در حالی به این ماجرا پایان دادند که بر اساس اعلام این باشگاه، هیچ پیشنهادی خواسته پرسپولیس را تامین نکرده است.

 

این خبر در حالی از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شده که گفته می‌شد حداقل درخواست قرمزها 180 میلیارد تومان بوده که به نظر هیچ پیشنهادی به این پایه قرارداد نرسیده؛ آن هم در شرایطی که پیشتر مسئولان پرسپولیس در اظهارنظرهای غیررسمی، ادعا داشتند که پیشنهادات زیادی برای این باشگاه ارسال خواهد شد.

 

با این حساب پرسپولیس که از زمان پایان لیگ بیستم، کارگزاری نداشته و مدتها معطل برگزای مزایده بود، حالا خارج از تشریفات، می‌تواند مذاکرات برای انتخاب کارگزار اسپانسری را انجام دهد و بر اساس سلیقه مدیریت کنونی کارگزارش را برگزیند.

 

باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که در این مدت زمان را از دست نداده و مشغول درآمدزایی از راه‌های مختلف بود؛ اشاره سرخپوشان به اپلیکیشنی است که از سوی همراه اول برای تراکنشهای مالی ساخته شده و از عواید آن به پرسپولیس می‌رسد. در این مدت طبق اعلام اپلیکیشن، حدود 40 میلیون تومان درآمدزایی برای پرسپولیس انجام شده بود که البته مدیریت باشگاه اعتقاد دارد در آینده و با رونق آن، می‌تواند ماهانه 50 میلیارد تومان از این راه درآمدزایی کند.

 

نکته مهم این که باشگاه پرسپولیس از تمام شرکتها و افرادی که می‌توانند کارگزار باشگاه شوند، درخواست کرده که برای مذاکره مستقیم اقدام کنند.

 

قرمزها همچنین اعتقاد دارند که در صورت واگذاری تبلیغات محیطی به این باشگاه، آنها توانایی درآمدزایی از این راه را هم خواهند داشت.

 

در روزهای گذشته مجید صدری در مجامع هواداری با اعلام اینکه اگر مزایده نظر آنها را جلب نکند به سراغ مذاکره مستقیم و خارج از تشریفات خواهند رفت، فرضیه بی نتیجه ماندن مزایده را مطرح کرده بود. پرسپولیس هم اکنون علاوه بر اپلیکیشن اوانو، بانک گردشگری را هم به عنوان اسپانسر خود دارد و باید دید که در روزهای آینده کدام شرکت کارگزار قرمزها می‌شود.

دیدگاه‌ها