کد خبر : 1790001 | 13 آبان 1400 ساعت 21:07 | 20.9K بازدید | 11 دیدگاه

ماتئوس: پیوستن سانچو به یونایتد اشتباه بود

لوتار ماتئوس، ستاره سابق تیم ملی آلمان، معتقد است که جدایی جیدون سانچو از بروسیا دورتموند تصمیمی اشتباه بود.

ماتئوس: پیوستن سانچو به یونایتد اشتباه بود

به گزارش "ورزش سه"، سانچو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با امضای قراردادی به ارزش 75 میلیون پوند از بروسیا دورتموند جدا شد تا به اولدترافورد ملحق شده و به فوق ستاره بعدی این تیم تبدیل شود.

اما این انتقال خیلی زود با بازگشت کریستیانو رونالدو به یونایتد همراه شد و حضور این بازیکن باعث شد که سانچو نتواند جایش را در ترکیب اوله گونار سولسشر باز کند، حتی در زمانی که این تیم در هفته‌های اخیر به مشکل خورده بود.

ضربه بعدی که به سانچو وارد شد این بود که گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، روز پنجشنبه فهرست بازیکنان مدنظرش برای حضور در اردوی این تیم را اعلام کرد اما اثری از سانچو در این فهرست به چشم نمی‌خورد.

 

1636802

 

لوتار ماتئوس در گفتگو با اسکای اسپورت درباره شرایط این بازیکن اظهار داشت:« شما بازیکنانی که در منچستریونایتد بازی می‌کنند را می‌بینید. این تیم راشفورد و رونالدو را دارد و این یعنی جای دو بازیکن از سه بازیکن هجومی‌اش پر است و یک جایگاه دیگر باید از بین چهار بازیکن پر شود که یکی از آنها سانچو است. من نمی‌دانم او چطور در یونایتد تمرین می‌کند اما باید سخت تلاش کند تا بتواند جایی در بین 11 نفر اصلی پیدا کند و در حال حاضر فاصله زیادی از آنها دارد.»

ماتئوس در پاسخ به این سوال که شاید سانچو فکر کند که انتقالش به دورتموند اشتباه بوده گفت:« وقتی دقایق بازی او در این فصل یا بازی‌هایی که در آنها به میدان رفته را می‌بینم، با خودم فکر می‌کنم که این انتقال اشتباه بود. شاید او پول بیشتری دریافت کند اما زمان کمتری برای حضور در میدان دارد.»

سانچو پس از جدایی از منچسترسیتی، چهار سال با پیراهن دورتموند به میدان رفت و موفق شد  در 137بازی 50 گل برای این تیم آلمانی به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها