کد خبر : 1790083 | 14 آبان 1400 ساعت 13:08 | 15K بازدید | 41 دیدگاه

لوا بالاتر از مسی رونالدو و بقیه؛

چرا لواندوفسکی مستحق توپ طلاست؟

روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ، امیدوار است امسال بتواند علاوه بر کفش طلا، توپ طلا را نیز در دستان خود ببیند.

چرا لواندوفسکی مستحق توپ طلاست؟

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که رسانه‌های جهان چشم به عملکرد رونالدو در منچستر یونایتد و دبل او مقابل آتالانتا دوخته بودند، لواندوفسکی در بازی مقابل بنفیکا می‌درخشید و در صدمین بازی خود در لیگ قهرمانان ستاره بود. در همین زمینه سایت اسپانیایی آلناویو به تمجید از عملکرد او پرداخت و از آمار قانع کننده او برای کسب توپ طلا نوشت. در این گزارش آمده، در رده بندی توپ طلا از نظر گل‌زنی لواندوفسکی بهترین بازیکن است. او با هت‌تریکی که مقابل بنفیکا کرد توانست به صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان اروپا برسد و در حال حاضر در آن رده بندی اول است. 

 

غیر از اینکه او در لیگ قهرمانان که یک رقابت قاره‌ای است نفر اول محسوب می‌شود در بوندسلیگا هم بیشترین گل را زده و در رده بندی کفش طلا هم شانس اول است. لوا با دوازده گلی که تا کنون در این فصل بوندسلیگا به ثمر رسانده همچنان در تاریخ لیگ آلمان‌ها برترین گل‌زن به عنوان یک بازیکن خارجی است و فرصت دارد آمار خود را در ادامه فصل بهبود ببخشد.

 

این مهاجم بایرن با احتساب دو گلی که در بازی سوپرکاپ آلمان به ثمر رساند در ۱۶ بازی رسمی توانسته ۲۲ بار گل‌ بزند. او با این آمار خیره کننده که میانگین بیش از یک گل در هربازی را دارد برای کسب توپ و کفش طلای سال ۲۰۲۱ خیز بلندی برداشته است و امیدوار به کنار زدن دو فوق ستاره دهه اخیر فوتبال جهان یعنی مسی و رونالدو است.

دیدگاه‌ها