کد خبر : 1790093 | 14 آبان 1400 ساعت 13:50 | 135.7K بازدید | 109 دیدگاه

جان بارنز:

خرید کریستیانو رونالدو اشتباه بزرگی بود

جان بارنز، اسطوره لیورپول، معتقد است که جذب کریستیانو رونالدو باعث بهم خوردن تعادل منچستریونایتد شده است.

خرید کریستیانو رونالدو اشتباه بزرگی بود

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد در دو سال اخیر تلاش زیادی برای جذب جیدون سانچو کرده بود اما مذاکراتش با بروسیا دورتموند جواب نمی‌داد تا این که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی موفق شد با پرداخت 73 میلیون پوند این بازیکن را جذب کند.

با این حال خرید این ستاره انگلیسی خیلی زود تحت تاثیر بازگشت کریستیانو رونالدو به اولدترافورد قرار گرفت که پس از سه سال حضور در یوونتوس از این تیم جدا شده و با امضای قراردادی به ارزش 15 میلیون پوند بار دیگر به جمع بازیکنان یونایتد پیوست.

همین موضوع باعث شد که تعداد بازیکنان هجومی فهرست یونایتد بیشتر از حد انتظار شود و اوله گونار سولسشر ترجیح داد که سانچو را در اکثر دیدارها روی نیمکت قرار داده و از رونالدو در ترکیب تیمش استفاده کند. اتفاقی که منجر به خط خوردن این بازیکن از فهرست تیم ملی انگلیس برای دو بازی آخر مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر شد.

 

1661210

 

جان بارنز درباره این شرایط به بونس کد گفت:« به سانچو گفته شده بود که آینده یونایتد است اما حالا به بازیکنی پاره وقت تبدیل شده است. جذب سانچو لزوما اشتباه نبود اما شاید جذب رونالدو اشتباه بود. یک تیم به چند بازیکن اصلی به جای بازیکنان دیگری نیاز دارد که بتوانند مکمل آنها باشند؟ تعادل فعلی منچستریونایتد درست نیست.»

او اضافه کرد:« سانچو با 80 میلیون پوند آمد تا یکی از مهاجمان اصلی باشد اما حالا به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شده است، پس ما چطور باید عملکرد بیشتری از او ببینیم؟ به همین دلیل است که من برای او و تا حدی مارکوس راشفورد و میسون گرینوود ناراحتم. رونالدو و فرناندز تمام قدرت هجومی تیم را در اختیار گرفته‌اند.»

دیدگاه‌ها