کد خبر : 1790143 | 14 آبان 1400 ساعت 18:22 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ تایید کرد؛ مصدومیت فیرمینو جدی است

روبرتو فیرمینو، مهاجم لیورپول، قادر به همراهی این تیم در دیدارهای پیش رو نخواهد بود.

کلوپ تایید کرد؛ مصدومیت فیرمینو جدی است

به گزارش "ورزش سه"، فیرمینو در جریان دیدار برابر اتلتیکو مادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تنها 33 دقیقه در زمین بازی دوام آورد و در نهایت بین دو نیمه از زمین بازی بیرون رفت.

حالا به نظر می‌رسد که این بازیکن با مصدومیتی جدی روبروست و یورگن کلوپ خوشحال است که وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر را در پیش دارد و این بازیکن می‌تواند به روند درمانش بپردازد.

کلوپ در گفتگو با سایت رسمی باشگاه لیورپول درباره شرایط این بازیکن اظهار داشت:« اخبار خوبی درباره بابی نداریم و او متاسفانه در نهایت بدشانسی دچار مصدومیت جدی از ناحیه همسترینگ شده است. ما هنوز نمی‌دانیم که او تا چه زمانی قادر به حضور در میدان نیست اما مطمئنا تا بعد از وقفه دیدارهای ملی نمی‌تواند به زمین برگردد. ما باید این موضوع را به دقت بررسی کنیم.»

 

1661298

 

لیورپول روز یکشنبه باید به مصاف وستهام برود و جو گومز نمی‌تواند به دلیل مصدومیت در این بازی حاضر باشد، کورتیس جونز نیز از ناحیه چشم دچار مصدومیت شده و در این بازی غایب است.

کلوپ در این باره اضافه کرد:« داستان کورتیس کاملا با فیرمینو متفاوت است. او در تمرینات بدشانسی آورد و انگشتی در چشمش فرو رفت. من مصدومیت‌های زیادی در طول دوران حرفه‌ای خودم تجربه کردم اما این یکی جدید بود. او در روند بهبودی است اما ما باید صبر کنیم تا ببینیم دقیقا چه زمانی کاملا بهبود پیدا می‌کند. او پس از وقفه دیدارهای ملی بازمی‌گردد اما باید  در این فاصله ببینیم که چه زمانی می‌تواند درست در تمرینات حاضر شود. امیدواریم که جو گومز نیز پس از وقفه دیدارهای ملی به جمع ما اضافه شود.»

دیدگاه‌ها