کد خبر : 1790171 | 14 آبان 1400 ساعت 19:37 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

با آمپول به این بازی رسیدم

قاضی: اتفاقات خوبی برای هوادار خواهد افتاد

تیم رضا عنایتی توانست بعد از سه هفته ناکامی اولین برد خود را مقابل پدیده تجربه کند.

قاضی: اتفاقات خوبی برای هوادار خواهد افتاد

به گزارش ورزش سه، هوادار که تا قبل از پدیده سه باخت مقابل استقلال، پیکان و سپاهان داده بود با تغییراتی که در این تیم داشت و با تقویت خود توانست یک سه امتیاز ارزشمند را به دست بیاورد. 

نکته جالب در این سه باخت هوادار با هدایت رضا عنایتی که خودش یکی از گلزن ترین مهاجم های لیگ برتر با لباس استقلال بود، ناکامی این تیم در گلزنی بود. 


اتفاقی که در بازی با پدیده و با گلزنی محمد قاضی و نیما انتظاری رخ داد و هوادار موفق به گلزنی شد. 


تک گل قاضی در دقیقه ٩ هم طلسم گل نزدن های هوادار را شکست و گل او زمینه ساز کسب سه امتیاز اول هوادار شد. 


قاضی که اولین گل تاریخ هوادار در لیگ برتر به نام او به ثبت رسید، درباره بازی مقابل هوادار گفت: با تلاش همه بازیکنان و کادرفنی توانستیم مقابل پدیده یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. 


وی ادامه داد: سه هفته است واقعا زحمت کشیدیم اما فوتبال روی خوب خودش را به ما نشان نداد. در هفته های گذشته هم گفته بودم این تیم برخواهد گشت. 


مهاجم هوادار با اشاره به زحمات رضا عنایتی در این تیم گفت: خوشحالم که در کنار این زحمات در نتیجه گیری امروز این تیم سهیم باشم و اولین گل هوادار را در لیگ برتر بزنم. 


وی ادامه داد: خوشحالم که گل من در این بازی باعث شد یک بازی روان را به نمایش بگذاریم و در ادامه با زدن یک گل دیگر سه امتیاز را کسب کنیم. 


قاضی در پاسخ به سوالی در مورد این که توان بالای بدنی او در  طول بازی حتی تحسین مدیران باشگاه از روی سکوها را به همراه داشت، گفت: باید بابت همراهی کادر مدیریتی تیم که در آستانه این بازی تیم را شارژ مالی کردند و روحیه بچه ها بالا رفت تشکر کنم. 


وی ادامه داد: کمی انتقال این تیم زمان برده بود و باشگاه نتوانسته بود پرداختی داشته باشد. قول قبل بازی با پدیده را داده بودند که این اتفاق افتاد. 

 

1661337


قاضی گفت: قطعا در هفته های بعد هم مثل این چند هفته با تمام وجود بازی خواهیم کرد و همه بازیکنان و کادرفنی برای این برد تلاش کردند. 


مهاجم گلزن هوادار ادامه داد: به هرحال این تیم تازه به لیگ برتر آمده و کمی زمان می خواهد تا نظم بیشتری پیدا کند. این تلاش در بازی به پدیده به ثمر نشست و باعث خوشحالی شدیم. 


قاضی در مورد پیش بینی اش درخصوص جایگاه هوادار در لیگ برتر گفت: الان که در این مورد حرف زدن زود است اما مطمئن باشید که این مجموعه با این کادر فنی و این هوادار خیلی اتفاقات خوب برایش خواهد افتاد. ما سه هفته پیش فقط بدشانس بودیم و در ادامه از هوادار حرف های خوبی خواهیم شنید. 


وی درخصوص غیبتش در بازی با سپاهان گفت: در بازی با سپاهان مصدوم بودم که خدا را شکر در این بازی که خیلی مهم بود با همکاری کادر پزشکی و آمپول زدن خودم را رساندم.

دیدگاه‌ها