کد خبر : 1790222 | 14 آبان 1400 ساعت 22:17 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: قهرمانی در یورو غیرممکن به نظر می‌رسید

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، می‌گوید که قهرمانی در یورو 2020 موفقیتی متفاوت برای او بوده است.

مانچینی: قهرمانی در یورو غیرممکن به نظر می‌رسید

به گزارش "ورزش سه"، مانچینی موفق شد تابستان امسال جام قهرمانی یورو 2020 را به همراه تیم ملی ایتالیا بالای سر ببرد و معتقد است که حتی سه سال پیش هم رسیدن به این دستاورد باورنکردنی به نظر می‌رسید.

این مربی ایتالیایی در گفتگو با وریسیمو اظهار داشت:« من در طول دوران حرفه‌ای فوتبالم لحظات زیبا و پیروزی‌های بسیاری را تجربه کرده‌ام اما این پیروزی طعم دیگری برای من داشت. چون تمام ایتالیا برای ما هورا کشیدند و ما را تشویق کردند.»

او اضافه کرد:« این اتفاق واقعا فوق العاده بود و موضوعی که بیشتر از هر چیز باعث رضایت خاطر ما شد این بود که چنین قهرمانی باعث خوشحالی همه شد. وقتی سه سال پیش کارم را در این تیم شروع کردم، رسیدن به این موفقیت غیرممکن به نظر می‌رسید. باید از بازیکنانم به خاطر کاری که انجام دادند تشکر کنم.»

 

1622054

 

در آغوش کشیدن ویالی، دستیار او، پس از پیروزی در فینال یکی از لحظات به یاد ماندنی از این قهرمانی بود. ویالی در سال 2017 به بیماری سرطان مبتلا شد و در ماه ژوئن در مصاحبه‌ای مدعی شد که نمی‌تواند با این بیماری مبارزه کند و امیدوار است که روزی سرطان خسته شده و دست از سرش بردارد.

مانچینی درباره شرایط دستیارش گفت:« حال او خوب است و در شرایط خوبی هم قرار دارد. ما هنوز کارهای زیادی داریم که باید با هم انجام دهیم. او قوی است، خیلی قوی‌تر از من است. من باور دارم که در کنار هم بودن و فکر کردن به فوتبال که کار همیشگی ما بوده، حال او را بسیار بهتر می‌کند. او مردی قوی و باهوش است و همیشه یک الگو برای همه ما بوده است.»

دیدگاه‌ها