کد خبر : 1790319 | 15 آبان 1400 ساعت 12:07 | 30.6K بازدید | 31 دیدگاه

استقلالی‌ها علیه شاگردان یحیی گل‌محمدی

تقابل دو تیم مدعی در فصل بیست و یکم از جهات زیادی جالب توجه خواهد بود که یکی از آنها می‌تواند حضور پرتعداد استقلالی‌ها در ترکیب گل‌گهر علیه پرسپولیس می‌تواند باشد.

استقلالی‌ها علیه شاگردان یحیی گل‌محمدی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس امروز در دیداری حساس بعد از شکست هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک برابر گل گهر سیرجان قرار خواهد گرفت. شاگردان امیر قلعه‌نویی که فصل را مقتدرانه استارت زده‌اند بعد از توقف خانگی هفته گذشته اینبار در آزادی حاضر خواهند شد و امیدوار به کسب نتیجه برابر پرسپولیس هستند.

 

یکی از نکات جالب این تقابل حضور پرتعداد نفرات استقلالی در ترکیب گل‌گهر برابر پرسپولیس خواهد بود. نفراتی که سابقه حضور در دربی برابر پرسپولیس را در کارنامه دارند و اکنون با پیراهنی متفاوت در آزادی مقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی قرار خواهند گرفت.

 

میلاد زکی‌پور، بهنام برزای، محسن فروزان، آرمین سهرابیان، مرتضی تبریزی و فرشید باقری شش بازیکن استقلالی ترکیب گل‌گهر سیرجان هستند که با انگیزه زیادی برابر پرسپولیس حاضر خواهند شد.

 

زکی‌پور با گل دیدنی هفته گذشته‌اش اکنون با بالاترین انگیزه مقابل پرسپولیس حاضر خواهد شد و تقابل برزای و پرسپولیس نیز طی سالیان اخیر همیشه با حاشیه همراه بوده است. باید دید اکنون در این دیدار نیمکت گل‌گهر که سرآمد آن امیر قلعه‌نویی با سابقه طولانی در استقلال است، چه شرایطی را مقابل پرسپولیس دنبال خواهد کرد و به چه نتیجه‌ای دست خواهد یافت.

دیدگاه‌ها