کد خبر : 1790320 | 15 آبان 1400 ساعت 12:11 | 14.2K بازدید | 4 دیدگاه

ترابی؛ رویای تکرار این شوت تماشایی (عکس)

مهدی ترابی که در سه هفته اول طراوت همیشگی را نداشته امیدوار است مقابل گل‌گهر درخشان باشد.

به گزارش "ورزش سه"، ترابی در تیم‌های مدل برانکو، کالدرون و یحیی همیشه جایگاه ثابتی داشته و در خط هافبک قرمزها درخشان کار کرده است؛ اما شاید آخرین روز بسیار خوب مهدی ترابی به هفت هفته قبل و مقابل استقلال تاجیکستان برگردد که با شوت غافلگیر کننده‌اش پرسپولیس را به مرحله بعد برد.

 

سرخ‌ها امروز باید به مصاف گل‌گهر بروند. این تیم سیرجانی خاطرات خوبی از ترابی ندارد چرا که این بازیکن زیباترین گل‌های دوران بازی‌اش را در آزادی به آنها زده است. ترابی در بازی رفت لیگ نوزدهم با شوتی تماشایی دروازه سیرجانی‌ها را باز کرد و باعث شد گزارشگر از این اتفاق با عنوان "گل وحشتناک" یاد کند. شماره 9 قرمزها در دیدار برگشت لیگ نوزدهم نیز از روی نقطه پنالتی گل زد تا به گل گهر رفت و برگشت گل زده باشد.

 

 

در بازی برگشت لیگ بیستم نیز ترابی از لب خط محوطه جریمه و در شرایطی که گل‌گهری‌ها انتظارش را نداشتند با شوت سهمگین او رو به رو شدند و این بار نیز حقیقی در گرفتن این توپ ناکام بود. البته ترابی در آن بازی از روی نقطه پنالتی هم گل زد و دبل کرد.

 

ترابی هروقت مقابل گل گهر بازی کرده موفق شده گل بزند که دو تای آنها بسیار زیبا بوده است. ترابی تلاش می‌کند این مسابقه در هفته چهارم نقطه شروع بازی‌های درخشانش در فصل جدید باشد.

 

دیدگاه‌ها