کد خبر : 1790325 | 15 آبان 1400 ساعت 12:30 | 17.3K بازدید | 1 دیدگاه

برترین‌گل‌زن گل‌گهر مقابل پرسپولیس در پیراهن سرخ

علیرضا ابراهیمی با پیراهن گل‌گهر سه گل به پرسپولیس زده و حالا مقابل تیم سابقش بازی خواهد کرد.

برترین‌گل‌زن گل‌گهر مقابل پرسپولیس در پیراهن سرخ

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا ابراهیمی نخستین خرید سرخ‌ها در نقل و انتقالات تابستانی بود و تنها چند روز پس از جدایی کنعانی زادگان پرسپولیسی شد تا یحیی به سرعت جای این مدافع تنومند خود را پر کرده باشد.

 

البته ابراهیمی فصل را خوب شروع نکرد و پس از حواشی‌ای که در تمرین داشت در دو بازی اول از لیست بیست نفره یحیی خط خورد و در بازی سوم مقابل آلومینیوم در دقایق پایانی به زمین رفت تا شاید از شکست قرمزها جلوگیری کند.

 

عجیب نیست که گل‌محمدی در دقایقی که به گل نیاز داشت او را به زمین فرستاد چرا که این مدافع سابقه خوبی در امر گل‌زنی دارد و پیش‌تر سه بار به پرسپولیس گل زده است. علیرضا ابراهیمی در دیدار رفت لیگ نوزدهم در جریان پیروزی دو بر یک پرسپولیس تک گل گل گهر را به بیرانوند زد.

 

این مدافع همچنین رادوشویچ را در دیدار برگشت آن فصل دبل کرد و در سیرجان گل‌های اول و سوم تیمش را زد تا آن مسابقه سه بر سه مساوی شود و قهرمان لیگ با درخشش کاپیتان گل‌گهر متوقف شود. حال ابراهیمی مقابل تیم سابقش به میدان می‌رود و ممکن است یکی از بازیکنان تعویضی یحیی باشد. او با سه گلی که به تیم فعلی‌اش زده برترین گل‌زن سیرجانی‌ها مقابل پرسپولیس است و باید دید آیا با پیراهن سرخ به عنوان مدافع پیشتاخته قادر به گل‌زنی خواهد بود یا خیر.

 

1661517

دیدگاه‌ها