کد خبر : 1790427 | 15 آبان 1400 ساعت 18:45 | 20.7K بازدید | 19 دیدگاه

گفته بودم فقط به هم پاس بدهید

گواردیولا: نگذاشتیم نفس بکشند؛ لایق پیروزی بودیم

پپ گواردیولا از نمایش تیمش برابر منچستریونایتد کاملا ابراز رضایت کرد.

گواردیولا: نگذاشتیم نفس بکشند؛ لایق پیروزی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در دیداری که به راحت ترین شکل ممکن برایش سپری شد، توانست یونایتد را با دو گل در اولدترافورد شکست دهد. دو گل نیمه نخست برای برتری سیتیزن ها کفایت می کرد و شیاطین سرخ هیچ حرفی برای گفتن نداشتند.

تصور می شد یونایتد در نیمه دوم واکنش نشان دهد ولی سیتی تیم برتر میدان بود و با بدشانسی از رسیدن به گل های بیشتر بازماند. نمایش عجیب یونایتد در خانه ممکن است با اخراج اوله گنار سولسشر منجر شود.

 

 

1661677

 

 

پپ گواردیولا سرمربی سیتی در مصاحبه پس از بازی به اسکای اسپورتس گفت« نمایشی منسجم و خوب را از تیم شاهد بودم. این یک پیروزی سزاوارانه برای ما بود و به سه امتیاز رسیدیم. توپ همیشه جایی بود که می خواستیم و اینطور نبود که به دنبال گرفتن توپ باشیم. همه، استانداردهای مرا می دانند و مطلعند که از بازیکنان انتظار دارم توپ را مرتب به هم پاس بدهند و از این حیث توقعاتم بالاست.»

 

 

1661676

 

 

سرمربی اسپانیایی ادامه داد:« از نمایش تیم کاملا راضی بودم. برابر یونایتد اگر حملات سریعی داشته باشید و نتوانید به هدف برسید، ممکن است به شما فورا ضد حمله بزنند. ما این را می دانستیم که روی ضدحملات چقدر خطرناک هستند و به همین دلیل توصیه کرده بودم که کنترل توپ و میدان را هرگز از دست ندهیم. اینگونه به یونایتد اجازه تحرک و دویدن نمی دادیم و عملا هیچ کاری انجام ندادند. این همان چیزی بود که به دنبالش بودیم.»

 

دیدگاه‌ها