کد خبر : 1790437 | 15 آبان 1400 ساعت 19:17 | 15.8K بازدید | 1 دیدگاه

این اشکالم را نمی‌توانم برطرف کنم 

منصوریان: اگر الهامی بود این همه حاشیه نمی شد

سرمربی صنعت نفت پیروزی امروز تیمش را مردم آبادان تقدیم کرد.

منصوریان: اگر الهامی بود این همه حاشیه نمی شد

به گزارش ورزش سه، صنعت نفت آبادان بعد از سه شکست متوالی در اولین حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت، امروز موفق شد نساجی را با دو گل شکست دهد. سرمربی نفتی ها در نشست خبری پس از بازی با نساجی گفت: این بازی به دو دلیل خیلی سنگین بود. اول اینکه می دانستیم نساجی در خانه تیم خطرناکی است و مورد دوم هم بارندگی 48 ساعت اخیر بود که باعث لغزندگی زمین شده بود و هر دو تیم نتوانستند کیفیت فنی خوبی روی زمین داشته باشند.

 

وی افزود: تلاش مان این بود که فوتبال خوبی ارائه کنیم و من از نتیجه بازی فوق العاده راضی ام. نساجی را به خوبی آنالیز کرده بودیم و به بازیکنانم، کادر فنی و تمامی اعضای تیم صنعت نفت خسته نباشید می گویم. این برد را به مردم آبادان تقدیم می کنم و امیدوارم که بعد از سه باخت، این برد یک التیام باشد.

 

سرمربی نفت در مورد حواشی بازی و تاثیرش روی قضاوت داور گفت: فکر می کنم اگر ساکت الهامی روی نیمکت نساجی بود این همه حاشیه و سر و صدا نمی دیدیم. نساجی یک تیم ریشه دارد است اما وقتی پدر خانواده روی نیمکت نباشد این موضوع روی بازیکن هم تاثیر منفی می گذارد. تمام مجموعه هم اعتراض می کرد. 


ما اصلا نمی توانیم تاثیری روی داور بگذاریم؛ کارت هم گرفتم ولی کارت هایی که می گیریم همیشه دلیل دارد و دلیل آن این است که از مرز خط رد می شوم که هنوز نتوانسته ام آن را رفع کنم. با توجه به اینکه الهامی نبود، نیمکت نساجی تعادل نداشت و چند نفر این تیم را هدایت می کردند. در مرام من این کارها نیست و اگر طبیب بودم سر خودم را دوا می کردم. بعد از 5 ماه به نیمکت برگشتم و در 7 بازی اصلا حضور نداشتم. در کمیته انضباطی هم به حدی از خودم ناراحت بودم که هیچ اعتراضی ننوشتم و تلاشم این بود که روی خودم کار کنم تا عصبانی نشوم.

 

سرمربی صنعت نفت که به خاطر عبور از منطقه فنی کارت زرد گرفت، در واکنش به این موضوع که حین پرتاب اوت تیم نساجی هم از منطقه فنی خارج شده بود اما داور او را ندید گفت: حواسم نبود و اصلا یادم نیست! این ایرادی است که باید رفع کنم چون دو دفعه به خاطرش اخراج شده ام. در بازی با الاهلی که سال 93 برگزار کردیم یادم است که بازی از کنترلم خارج شد و یک لحظه دیدم در منطقه فنی مربی حریف هستم!

 

مصنوریان در پایان با اشاره به کسب اولین برد فصل تاکید کرد: ما به برد و سه امتیاز بازی امروز نیاز داشتیم. پیروزی مقابل نساجی سخت و اگر هواداران هم بیایند سخت تر می شود. می دانم که باخت در بازی خانگی چقدر سخت است. نساجی و نفت از تیم های ریشه دار هستند و برای هر دو آرزوی موفقیت می کنم. می دانم که باخت نساجی روی مردم تاثیر می گذارد ولی آنها من را ببخشند چون این فوتبال است.

دیدگاه‌ها