کد خبر : 1790451 | 15 آبان 1400 ساعت 19:57 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

فنی حریف ساکت الهامی نمی‌شوند

مربی نساجی: یک گروه پشت منصوریان هستند

مربی نساجی می‌گوید که دلیل نمایش نامطلوب و شکست نساجی، زمین ورزشگاه بوده است.

مربی نساجی: یک گروه پشت منصوریان هستند

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که ساکت الهامی از حضور در نشست مطبوعاتی محروم بود، اسماعیلی مربی این تیم مقابل خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.


اسماعیلی پس از باخت مقابل نفت آبادان اظهار داشت: در ابتدا جا دارد از طرف خودم و کادرفنی برای این شکست از مردم خوب و تماشاگران عزیز و فهیم خودمان عذرخواهی بکنیم و بگوییم که شروع کار است و ما ملزم به این هستیم که انشاالله از بازی های بعد با نتیجه مثبت بیرون بیاییم. امیدوارم این بازی های این چنینی را بر ما ببخشند و من مطمئنم که انشاالله در آینده نتایج و شرایط بهتر خواهد بود.

 

مربی نساجی درباره نحوه بازی تیم نساجی توضیح داد: من فکر می‌کنم اینجا جا دارد یک تشکر جانانه از تیم خودمان داشته باشیم. کاری که ما و آقای الهامی سه ماه انجام دادیم به نظر ما به لحاظ فنی بچه ها خیلی خوب کار می‌کنند. دلیل این ادعا این است که ما هفته گذشته در گل گهر را زمین گیر کردیم و این یک دلیل دارد و دلیل عمده این هم زمین است.

 

وی ادامه داد: من نمی‌خواهم باخت را توجیه کنیم و بگویم ما مقصر نبودیم ولی شما به کیفیت زمین نگاه کنید. در بازی با پرسپولیس و گل گهر تعداد ضربات ما را دیدید.  در بازی با فجر هم در اینجا شانسی و بدون موقعیت بردیم و اگر این زمین و شرایط باز هم ادامه داشته باشد شما منتظر روزهای سخت تر از این باشید. با تمام احترامی که برای نفت آبادان قائلم سبک بازی‌شان همین بود. شما بازی های گذشته این تیم را نگاه کنید. تیم بسیار خوبی است اما شرایط کارش این است اما با توجه به ابزاری که ما داریم این زمین مناسب ما نیست. من ضمن تبریک به بچه های نفت آبادان تبریک مهم تر را باید به آقای رنگرز و نماینده هایمان بگویم. من بعنوان یک مازندرانی شرمنده این بچه ها هستم. بازیکنی که عمرش را در نساجی گذاشته باید در این زمین بازی کند. 

 

او افزود: بچه ها سنگ تمام گذاشتند و خیلی خوب بازی کردند و کارشان این است. باز هم می‌گویم دلیل ادعای ما بازی های گذشته است و اگر این اتفاق رخ بدهد و این زمین را داشته باشیم شما بازی های بعد هم منتظر این اتفاق باشید مگر اینکه باز هم ما بدون موقعیت تیم ها را ببریم. از اول هم عزمی برای ساخت وطنی وجود نداشت و الان هم وجود ندارد.

 

اسماعیلی گفت: از آقای حدادیان تشکر می‌کنم که زحمت می‌کشد اما یک گلایه هم باید بکنم از آقا رضا عزیز که هفته گذشته یک مساله فنی را اعلام کرد و سرعت را فدای کیفیت نکنید و آقای رنگرز گفت گفتند تا پایان فصل. یعنی برای فصل بعد می‌خواهند به ما زمین بدهند. شما هیچ انتظاری نداشته باشید. همین بازیکنان بازی قبل گل گهر و پرسپولیس را زمین گیر کردند. همان بازیکنان با هما کیفیت هستند. شما صحنه های گل امروز را نگاه کنید که دقیقا بخاطر کیفیت زمین توپ زیر بازیکن حریف رفت و خیلی راحت گل زدند. من از بچه ها و آقای حدادیان و مجموعه کادر و آقای الهامی که شبانه روز تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم. اما متاسفم که من بعنوان یک مازندرانی و کسی که عمرش را در نساجی گذاشته باید سرم را پایین بیندازم و بگویم مسئولین ما نمی‌خواهند این کار را انجام بدهند. اشکالی ندارد نماینده های ما ناراحت بشوند، چه آقای مرادیان چه آقای علیپور و در راس این ها آقای رنگرز که اصلا به فکر این تیم نیست و دلشان می‌خواهد تیم از اینجا برود. ما باید زمین دوم را معرفی کنیم اما ماندیم که چه کاری بکنیم. شما به ما راهکار بدهید‌. انشاالله شرایطی به وجود بیاید که این زمین زودتر آماده شود و باز هم من می‌گویم هیچ عزمی برای ساخت زمین وجود ندارد.

 

او ادامه داد: ما طی این هفته اصلا تمرین نکردیم جون اصلا زمین نداشتیم و اگر قرار باشد اینطور ادامه بدهیم اصلا امکان ندارد و من باز هم از تماشاگران بابت باخت عذرخواهی می‌کنم و توجیهی نیست اما هواداران به قدری فهیم هستند که شرایط زمین بدانند.

 

اسماعیلی درباره تاثیر غیبت ساکت الهامی و ادعای منصوریان در خصوص شلوغی نیمکت تیم نساجی گفت: وقتی که آقای الهامی نیست این یک نقطه تاری است و ما هم دلمان می‌خواست ایشان باشد اما شما در جریان مسابقات نیستید. اتفاقاتی رخ می‌دهد که از دست ما خارج است. من از اینجا اعلام می‌کنم که ساکت الهامی یکی از بهترین مربی های فنی ما در ایران است و متاسفانه گروهی در پشت پرده فوتبال هستند چون حریف فنی ایشان نمی‌شوند با جوسازی باعث این اتفاقات می‌شوند. امیدوارم که هم ما بتوانیم خودمان را کنترل کنیم و نیمکت نباید به هم بریزد و آقای منصوریان می‌داند که با تیم ما و تیم خودش و تیم داوری چه کار کرد. اگر قرار باشد به تمسخر چیزهایی را به داور بگوید و به نیمکت ما نگاه کند و ما نمی‌توانیم به نیمکت تیم مقابل صحبت کنیم و نماینده ها جلوی ما را می‌گیرند ولی این آقا با توجه به اینکه با بازیکن خودش صحبت می‌کند هم به داور و هم به نیمکت ما کنایه می‌زند. او آقای منصوریان است و گروهی پشت او هستند و ما اگر حرف بزنیم مورد اتهام قرار می‌گیریم.


مربی نساجی ادامه داد: من صحبت های ایشان را با داور چهارم و آقای اکرمی می‌شنیدم. من نمی‌خواهم از تیم آقای اکرمی ایراد بگیرم ولی من فکر می‌کنم اگر مدیریت می‌کرد بهتر بود. اولین خطای ما یک کارت زرد به بازیکن ما داد و چهار خطا پشت هم هیچ کارتی به آنها نداد و این حرکت باعث حساسیت می‌شود. ما هم انسانیم و ظرفیتی داریم و انشاالله که در هر صورت باید سعی کنیم خودمان را کنترل کنیم. تیم باکیفیتی داریم و از این به بعد شرایط ما بهتر از این خواهد بود اما بیرون از مازندارن نه در ساری.

 

وی درباره عدم آرامش و تمرکز در تیم توضیح داد: شما اگر یک روز تمرین نکنی دو روز از حریف عقب هستی و همین تمرین نکردن و زمین بد باعث این اتفاق می‌شود. ما تیمی هستیم که زمین صاف می‌خواهیم و این اتفاق برای ما نیفتاد. اگر تیم رسانه و سرپرستی ما نبود این زمین هم آماده نمی‌شد.

دیدگاه‌ها