کد خبر : 1790485 | 15 آبان 1400 ساعت 20:46 | 29.8K بازدید | 1 دیدگاه

پایان باخت‌های صنعت زیر باران

علی منصور تمام رکوردهای منفی را شست!

نفتی‌ها بالاخره با حضور سرمربی خود توانستند در لیگ جدید امتیاز کسب کنند.

علی منصور تمام رکوردهای منفی را شست!

به گزارش “ورزش سه” شاید بتوان خوشحال ترین مربی هفته را علیرضا منصوریان دانست. کسی که کرونا و محرومیت را با هم پشت سر گذاشت و پس از ۴ ماه بالاخره لب خط قرار گرفت و‌ برد شیرینی در دیدار سخت به دست آورد. 

 

آخرین حضور علی منصور روی نیمکت و‌ کنار خط مربوط به هفته بیست و هفتم لیگ قبل و بازی آلومینیوم و تراکتور است. این مربی سه بازی پایانی لیگ قبل را به علت محرومیت و سه بازی ابتدای این فصل را به علت بیماری و محرومیت از دست داد تا ۶ هفته از بودن در کنار تیمش محروم باشد.

 

اما سرانجام حضورش تمام طلسم‌ها را برای نفت شکست. طلایی پوشان در این دیدار با کاهش اشتباهات فردی، اولین کلین شیت را در هفته چهارم ثبت کردند. هم‌چنین آبادانی‌ها سرانجام به گل رسیدند تا بدشانسی‌ها برای این تیم تمام شود.

 

 

 

هم‌چنین صنعت نفت پس از سه شکست متوالی بدون حضور منصوریان، در حضور سرمربی‌اش به اولین برد در لیگ جدید رسید تا اینگونه رکوردهای منفی ثبت شده در شهر ساری شسته شود و حالا طلایی پوشان با روحیه‌ای خوب به استقبال از تعطیلات دو هفته‌ای لیگ برتر بروند.

 

 

در پایان بازی نیز شروین بزرگ اولین بازیکنی بود که خود را به علیرضا منصوریان رساند و شادی‌اش را با مربی خود تقسیم کرد. این مهاجم بلند قامت پاس گل دوم نفت را به صنعت داد و پایه گذار اخراج محمد قربانی از نساجی شد تا نقش بسزایی در موفقیت خارج از خانه آبادانی‌ها داشته باشد و اینگونه خنده را به لب سرمربی بیاورد.

 

عکس‌ها:معین نادری

دیدگاه‌ها