کد خبر : 1790490 | 15 آبان 1400 ساعت 20:59 | 13.1K بازدید | 2 دیدگاه

اعتراض شجاعی به ناظر داوری:داور لجبازی می‌کند

کاپیتان تیم نساجی یک هفته بعد از جنجال سرمربی این تیم، خبرساز شد.

اعتراض شجاعی به ناظر داوری:داور لجبازی می‌کند

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم های نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان با برتری دو بر صفر شاگردان منصوریان به پایان رسید. در این دیدار که داور بازی یکی از پرکارترین نفرات زمین بود، دو بازیکن نساجی با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدند.ساکت الهامی به دلیل اخراج در بازی با گل گهر در بازی امروز روی نیمکت تیمش حضور نداشت؛ او در اعتراض با داور بازی هفته گذشته تیمش، صحنه های عجیبی را در سیرجان رقم زده بود؛ صحنه هایی که کاپیتان تیمش امروز دوباره به نوعی دیگر آن را تکرار کرد.

 

در نبود  الهامی در کنار زمین، مسعود شجاعی به عنوان کاپیتان و با توجه به سابقه بازیکن-مربیگری اش در تراکتور، وظیفه سنگین تری را روی دوش خود احساس می کرد. او بعد از اخراج هم قربانی در اوایل نیمه اول، اعتراض شدیدی به داور و ناظر داوری داشت و معتقد بود که سوت ها به ضرر تیمش در حال نواخته شدن هستند.

 

اعتراضات شجاعی تا پایان بازی هم ادامه داشت؛ او که حسابی از شرایط بازی و شکست تیمش عصبانی شده بود در واپسین دقایق با یک حرکت بسیار خشن، خطای شدیدی روی بازیکن حریف انجام داد که کاملا مستحق دریافت کارت زرد بود؛ به این ترتیب کاپیتان نساجی با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا دو بازی آینده تیمش را از دست بدهد.

 

1661793

 

شجاعی بعد از اخراج در حالی که همچنان در حال اعتراض بود خطاب به ناظر داوری صحبت هایی انجام داد و با چهره ای برافروخته زمین بازی را ترک کرد؛ این پایان اعتراضات کاپیتان نساجی نبود؛ شجاعی به سمت ناظر داوری رفته و جملات جالبی را در اعتراض به داوری خطاب به او گفت. 

 

قضاوت حسن اکرمی به حدی مسعود شجاعی را عصبانی کرده بود که از سکوها بالا رفته و خود را به فروغی، ناظر داوری بازی رسانده و گفت: "بابا مثه بچه های تو کوچه داره لجبازی می کنه! مگه دو سالشه! ما بد بازی کردیم و باختیم، قبول می کنیم ولی این داوری خوب بود؟ افتضاح بود! "

 

1661794

 

ناظر داوری بازی نساجی و نفت با توجه به عصبانیت مسعود شجاعی واکنشی به حرف های نداشت و فقط شنونده بود؛ کاپیتان نساجی بعد از گفتن جملات بالا که کمی از عصبانیتش کاسته بود، راهی رختکن شد.

دیدگاه‌ها