کد خبر : 1790493 | 15 آبان 1400 ساعت 21:05 | 288.7K بازدید | 60 دیدگاه

تصمیم بزرگ انضباطی علیه بهترین بازیکن ایران 

مهدی طارمی غایب بزرگ لیست تیم ملی

مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم پورتو به تیم ملی فوتبال ایران دعوت نشد.

مهدی طارمی غایب بزرگ لیست  تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، پس از انتشار توئیتی از سوی این بازیکن آماده تیم ملی که به نوعی صحبت‌های سرمربی تیم ملی با یک روزنامه کرواسی زیر سوال برده بود؛ دراگان اسکوچیچ ترجیح داد در اردوی دو بازی حساس ایران مقابل لبنان و سوریه از طارمی استفاده نکند.

 

از زمان به وجود آمدن این سوء تفاهم تا امروز بیش از دو هفته گذشته و افراد بسیاری در تلاش بودند تا این مسئله را حل کنند اما در نهایت این موضوع به نتیجه نرسید تا مهدی طارمی مهم‌ترین غایب فهرست تیم ملی باشد.

 

1661798

 

او ستاره تیم ملی در بازی‌های گذشته و یکی از موثرترین چهره‌های تیم ملی است اما در نهایت اسکوچیچ ترجیح داده به او در این دو مسابقه استراحت بدهد.

 

مسئله دعوت نشدن طارمی بدون تردید داغ‌ترین خبر درباره تیمی است که قرار است برای حضور در دو مسابقه پیش رو به کشورهای غربی خاورمیانه سفر کند. ایران در بازی اول مقابل لبنان قرار خواهد گرفت سپس در اردن میهمان سوریه خواهد بود. این دو مسابقه هردو بسیار سخت و نفسگیر خواهند بود و تیم ملی برای تضمین صعود و آرامش بیشتر برای ادامه مسابقات باید از حداقل فرصت‌ها استفاده کند.

 

حضور مهدی طارمی در این اردو می‌توانست ضریب اطمینان تیم ملی در خط حمله را بالاتر ببرد اما این طور به نظر می‌رسد که رعایت اصول انضباطی برای سرمربی تیم ملی اهمیت بیشتری داشته باشد.

 

شانس سرمربی تیم ملی در اختیار داشتن مهاجمانی پرشمار و با کیفیت است که حالا به یکی دیگر از آنها بازی خواهد رسید. از کریم انصاری‌فرد تا مهدی قایدی و از کاوه رضایی تا اللهیار صیاد منش که همه آنها مهاجمانی درجه اول برای فوتبال ایران به شمار می‌آیند و در سطح اروپا مشغول درخشش اند.

دیدگاه‌ها