کد خبر : 1790516 | 15 آبان 1400 ساعت 22:40 | 19.6K بازدید | 4 دیدگاه

عیسی ناجی یحیی برای عبور از دومین شکست (عکس)

مهاجم پرسپولیس بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شد تا یحیی گل محمدی دومین باخت پیاپی را در این تیم تجربه نکند.

عیسی ناجی یحیی برای عبور از دومین شکست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم باعث شده بود تا یحیی گل محمدی تغییراتی وسیع در ترکیب تیمش برای جدال با گل گهر سیرجان در نظر بگیرد و اینبار عیسی آل کثیر مهاجم هدف سرخپوشان بود تا این تیم را به کامیابی برابر شاگردان امیر قلعه نویی برساند. 

 

پرسپولیس که بار دیگر با دریافت گل در آستانه شکست همانند جدال با آلومینیوم اراک قرار گرفته بود، با ضربه تمام کننده عیسی آل کثیر در ابتدای نیمه دوم از این شوک خارج شد تا به تساوی در این دیدار دست یابد. مهاجم باتجربه سرخ‌ها با سود بردن از موقعیت ایده آلی که با اشتباه مدافعان حریف شکل گرفته بود، دروازه گل گهر را نشان گرفت و توپ را به گل تساوی تیمش تبدیل کرد تا آنها از یک شکست تلخ فرار کند. 

 

 

 

 

سرخپوشان که بعد از شکست برابر آلومینیوم اراک نمی‌خواستند دومین باخت پیاپی خود را نیز تجربه کند، بعد از گلی که امین پورعلی به ثمر رساند، فشار حملات خود را افزایش دادند و در نهایت با تساوی از این بازی خارج شدند. مسلما دو شکست پیاپی می‌توانست برای تیمی که طی پنج سال اخیر جام قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرده، یک بحران بزرگ تلقی شود و آنها را از مسیر و هدفی که دنبال می‌کنند دور کند که در نهایت عیسی مانع از این اتفاق شد تا اردوی سرخ‌ها همچنان آرام به دنبال سرنوشتی موفق در ادامه مسیر باشد. باید دید آنها در هفته بعد قادر خواهند بود به برد دست یافته تا بار دیگر در قامت مدعی فصل ظاهر شوند یا خیر. عیسی آل کثیر به عنوان یکی از مهاجمان گلزن این تیم با توجه به روحیه‌ای که بابت گلزنی برابر گل گهر کسب کرده، نقش پررنگی در این اتفاق خواهد داشت. هرچند با تعطیلی کنونی لیگ، اوضاع می‌تواند با یک ریکاوری مناسب چه از حیث مالی و روحی اوضاع را به سمت سرخ‌ها تغییر دهد تا آنها بار دیگر در مسیر قهرمانی کار را دنبال کنند. اتفاق مثبت البته توقف دیگر مدعیان در این هفته است؛ چیزی که باعث شده آنها فاصله زیادی با دیگر تیم‌ها نداشته باشند و هفته‌های زیادی هم برای جبران پیش پای آنها قرار دارد. 

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها