کد خبر : 1790576 | 16 آبان 1400 ساعت 11:11 | 20.6K بازدید | 1 دیدگاه

تصویر عجیب از نساجی و زمین بازی‌اش

استان سرسبز و ورزشگاه‌های کویری(عکس)

دیدار نساجی – صنعت نفت در حالی در استادیوم شهدای ساری برگزار شد که چمن استادیوم به هیچ یک از دو تیم اجازه بازی روی زمین را نداد و مدام توپ در هوا در جریان بود.

به گزارش "ورزش سه"، بارندگی روزهای پیش از برگزاری مسابقه در ساری مزید بر علت شده بود تا چمن آن کیفیت معمولی خود را هم نداشته باشد؛ نکته عجیب اینکه مسئولین نگهداری زمین برای اینکه زمین را خوب جلوه دهند در زمین ماسه ریختند و غلتک زدند. 

 

استادیوم شهدای ساری که جز استادیوم های تازه تاسیس کشور به حساب می آید قرار بود در اسفند ماه گذشته برای میزبانی از بازی های نساجی آماده شود اما هیچ اقدام اساسی روی چمن این استادیوم صورت نگرفت.در صورتی که در فاصله بین پایان مسابقات فصل گذشته تا شروع مسابقات فصل جدید اداره کل ورزش و استان مازندران می توانست با فرش کردن چمن رولی شرایط را برای میزبانی تیم نساجی آماده کند. در این بین سبک بازی نساجی در دو مسابقه ای که در استادیوم شهدای ساری برگزار کرد با دو بازی خارج از خانه کاملا متفاوت بود. ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی حتی بعد از برد در برابر فجر سپاسی هم از کیفیت بد زمین گله کرد و گفت شاگردان او نتوانستند بازی خوبی در برابر فجر سپاسی از خود به نمایش بگذارند و اگر از سد فجر سپاسی عبور کردند خوش اقبال بودند. 

 

مازندران اما استانی است که همه جایش سرسبز است الا چمن استادیومش. حتی روی سکوها و از زیر حفره های صندلی هم چمن می رود اما هیچ یک از استادیوم های این استان کیفیت چمن مطلوبی ندارد و به همین بهانه همه چمن ها در مازندران مصنوعی شده اند. به دلیل ممنوعیت بازی در چمن مصنوعی در بازی های لیگ برتر استادیوم شهید وطنی در دست بازسازی قرار دارد و قرار است چمن طبیعی در این استادیوم کاشت شود. با روند بازسازی بعید است نساجی در فصل جاری مسابقات موفق به حضور در استادیوم شهید وطنی شود. اما به بهانه کیفیت بد چمن استادیوم شهدای ساری شاید مدیران باشگاه نساجی میزبانی خود را تغییر دهند.  

عکس: معین نادری

 

 

دیدگاه‌ها