کد خبر : 1790596 | 16 آبان 1400 ساعت 12:11 | 34.7K بازدید | 19 دیدگاه

واکنش رسانه کروات به خط خوردن طارمی

یک رسانه کروات به خط خوردن طارمی توسط دراگان اسکوچیچ واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، داستان خط خوردن مهدی طارمی در فهرست اخیر تیم ملی ایران، همچنان واکنش های زیادی را در پی دارد. پس از کشور پرتغال و روزنامه های معروف این کشور که موضوع خط خوردن طارمی را بازتاب دادند، حالا در کرواسی نیز به این موضوع پرداخته شده است.

 

وب سایت کروات rijekadanas در این خصوص با تیتر "دراگان اسکوچیچ بزرگترین ستاره تیم ملی ایران را به دلیل یک توییت بیرون انداخت!" نوشت: دراگان اسکوچیچ، سرمربی 53 ساله و کروات از فوریه 2020 هدایت تیم ملی ایران را برعهده دارد. او در 11 بازی ده برد و یک تساوی کسب کرده است و ایران در مسیر صعود به جام جهانی 2022 قطر قرار دارد.

1661999

 

این رسانه همچنین نوشته است: ایران در 11 نوامبر به مصاف لبنان و پنج روز بعد مقابل سوریه قرار می گیرد. ایرانی ها در گروه مقدماتی با ده امتیاز برتری دارند و از کره جنوبی و لبنان بالاتر هستند. اسکوچیچ بهترین بازیکن خود مهدی طارمی 29 ساله را برای اردوی تیم ملی دعوت نکرد.

 

در ادامه این گزارش آمده است: طارمی بازیکن پورتو است و 54 بازی برای تیم ملی ایران انجام داد و 26 گل به ثمر رسانده است. با این حال اسکوچیچ او را از لیست خارج کرد. طارمی اخیرا در توییتر از اسکوچیچ انتقاد کرده بود. پس از اینکه اسکوچیچ گفته بود بازیکنان ایرانی از نظر فنی قدرتمند اما از نظر تاکتیکی ضعیف هستند، طارمی در توییتر به او پاسخ داد. درگیری های بین دو طرف بالا گرفت، بنابراین طارمی و اسکوچیچ جلسه ای ترتیب دادند تا مشکلات را بررسی کنند. اما به نظر می رسد که آنها نتوانسته اند اختلافات را حل کنند.

 

وب سایت عربستانی کووورة نیز این خبر را پوشش داد  نوشت: مهدی طارمی مهاجم پورتو در آستانه دو بازی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 مقابل لبنان و سوریه در لیست ایران حضور ندارد. اسکوچیچ توضیحی نداد که چرا طارمی که در این فصل 10 گل برای صدرنشین لیگ پرتغال به ثمر رسانده را دعوت نکرده است. 

1661997

 

این رسانه در ادامه نوشت: در آستانه دیدار روز پنجشنبه با لبنان و تقابل با سوریه که 5 روز پس از بازی نخست برگزار می شود، طارمی از ترکیب ایران خارج شد. همکاری طارمی با سردار آزمون در صعود تیم ایران به صدر جدول رده بندی گروه A در مرحله مقدماتی جام جهانی بسیار تاثیرگذار بود.

 

وب سایت لبنانی lebanonfg نیز در این خصوص نوشت: فدراسیون فوتبال ایران اسامی بازیکنان خود را برای دیدار برابر لبنان و سوریه اعلام کرد که در این لیست 3 بازیکن به نام های پورعلی گنجی، غلامی و کریمی به دلیل مصدومیت حذف شدند اما شگفتی اصلی حذف مهدی طارمی ستاره و بهترین گلزن تیم ملی ایران بود. 

1661998

 

این رسانه در ادامه نوشته است: بر اساس اطلاعات دریافتی از ایران، محرومیت طارمی به دلیل اختلاف بین او و دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم و نه به دلیل مصدومیت است، زیرا او در آخرین بازی پورتو مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت. طارمی با 26 گل از 54 بازی بهترین گلزن تیم ملی ایران است و در 4 بازی ابتدایی دور سوم مرحله مقدماتی نیز دو گل و دو پاس گل را به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها