کد خبر : 1790637 | 16 آبان 1400 ساعت 15:31 | 87K بازدید | 18 دیدگاه

راجرز و زیزو؛

دو گزینه نهایی منچستر برای جانشینی سولسشر

منچستریونایتد برای جانشینی اوله گنار سولسشر تنها دو گزینه مدنظر دارد و رسیدن به توافق به آنها نیز کار ساده ای به نظر نمی رسد.

دو گزینه نهایی منچستر برای جانشینی سولسشر

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف شیاطین سرخ در هفته های اخیر ادامه داشته و این تیم امروز در دربی شهر منچستر با دو گل مغلوب منچستر سیتی شد. اگر شاگردان پپ گواردیولا بدشانس نبودند و البته روز خوب داوید دخیا نبود، شاید این شکست سنگین تر هم می شد. اما نارضایتی هواداران یونایتد از عملکرد اوله گونار سولسشر به اوج رسیده و دیگر بعید است این سرمربی جوان و نروژی در ادامه فصل نیز هدایت منچستر را به عهده داشته باشد.

 

 

1661693

 

 

 تا هفته گذشته به نظر می رسید آنتونیو کونته جدی ترین گزینه یونایتد باشد و این سرمربی ایتالیایی چند روز قبل با تاتنهام به توافق رسید.

 

 

1662054

 

 

طبق ادعای رسانه های انگلیسی، سران منچستر به دنبال توافق با زین الدین زیدان هستند. سرمربی فرانسوی سابق رئال که در پایان فصل گذشته از سمت خود کنار رفت، این روزها به دور از فوتبال است و بسیاری معتقدند گزینه شماره یک جانشینی دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه پس از اتمام جام جهانی قطر است اما شاید سرنوشت زیزو چیز دیگری باشد.

 

 

1546213

 

 

برخی منابع نیز گزارش داده اند که برندان راجرز سرمربی حال حاضر لستر و سابق لیورپول بالاتر از زیدان شانس اول هدایت شیاطین سرخ است و در واقع در فهرست گزینه های جانشینی سولسشر تنها همین دو نام به چشم می خورد.

سرمربی نروژی روزهای پایانی حضورش روی نیمکت منچستر را پشت سر می گذارد و در صورت توافق سران باشگاه با راجرز یا زیدان، برکناری اش رسمی خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها