کد خبر : 1790767 | 16 آبان 1400 ساعت 23:33 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

آندرس اینیستا:

اینیستا: ژاوی گزینه مناسبی برای بارسلونا بود

آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا معتقد است ژاوی بهترین گزینه برای هدایت باشگاه در این مقطع است.

اینیستا: ژاوی گزینه مناسبی برای بارسلونا بود

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی و آندرس اینیستا بیش از یک دهه روزهای فوق العاده ای را در ترکیب بارسلونا و تیم ملی اسپانیا در کنار یکدیگر سپری کرده و به همه افتخارات ممکن در رده ملی و باشگاهی دست پیدا کردند. ژاوی بعد از سپری کردن چند فصل موفق روی نیمکت تیم السد قطر، اخیرا به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب شده و اینیستا که شاید او را بهتر از همه می شناسد، مدعی شد ژاوی عملکرد درخشانی روی نیمکت کاتالان ها از خود ارائه خواهد داد.

 

1662244

 

آندرس اینیستا گفت: "به نظر من ژاوی گزینه واقعا مناسبی برای هدایت بارسلونا است. البته من دلیل این آمادگی را تنها شناخت بالای ژاوی نسبت به شرایط باشگاه و آن منطقه نمی دانم، بلکه معتقدم او از لحاظ فنی نیز آماده است هدایت بارسلونا را به عهده داشته باشد. او برای قبول کردن این چالش آماده شده و می تواند به موفقیت دست پیدا کند.

 

من برای ژاوی آرزوی خوشبختی و موفقیت در کار جدیدش دارم و متقاعد شده‌ام که عملکرد او در بارسلونا خوب خواهد بود. زیرا ژاوی برای این پست آماده شده و بسیار هیجان‌زده است که بتواند این کار را به خوبی انجام دهد. همچنین امیدوارم ژاوی شرایط لازم برای کسب موفقیت در بارسلونا را در اختیار داشته باشد. برای ژاوی به عنوان هم تیمی سابق، برای بارسا و برای این باشگاه بهترین ها را آرزو خواهم کرد."

دیدگاه‌ها