کد خبر : 1790840 | 17 آبان 1400 ساعت 12:38 | 15.5K بازدید | 5 دیدگاه

درخواست کمک  از یار دوازدهم

کره‌ای‌ها ورزشگاه را پر کنید! (عکس)

فدراسیون فوتبال کره جنوبی از فروش 60 درصد از ظرفیت استادیوم دیدار برابر امارات در 3 روز خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال کره جنوبی در دیداری حساس از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، روز پنج شنبه میزبان امارات خواهد بود. فدراسیون فوتبال کره موفق شد مجوزهای لازم برای برگزاری این دیدار با ظرفیت کامل و 100 درصدی استادیوم گویانگ را بگیرد.

 

حالا فدراسیون فوتبال این کشور خبر داده است که ظرف مدت 3 روز توانسته است میزان 60 درصد از ظرفیت این استادیوم بلیط فروشی داشته باشد. این نخستین بار است که دیدار تیم ملی کره جنوبی ظرف 2 سال گذشته با حضور هواداران برگزار می شود.

 

در ورزشگاه گویانگ که قرار است میزبانی این دیدار را برعهده داشته باشد، 35 هزار قطعه بلیط برای فروش گذاشته شده است که تاکنون 21 هزار آن به فروش رفته و انتظار می رود که این آمار تا روز پنج شنبه افزایش یابد.

 

1662373

 

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی در این رابطه نوشته است: طبق دستورالعمل های مربوط به قرنطینه ویروس کرونا (COVID-19)، کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی‌های خانگی گروه A را بدون تماشاگر انجام داده یا بلیت‌هایی را با محدودیت تعداد تماشاگر فروخته است. بازی کره جنوبی برابر امارات، نخستین دیدار این گروه است که از زمان همه گیری ویروس کرونا بدون محدودیت برای حضور هواداران برگزار خواهد شد.

 

در پایان این خبر آمده است: فدراسیون فوتبال کره جنوبی از هواداران خواسته است که ورزشگاه را برای دیدار با امارات پر کنند چرا که این دیدار یک مسابقه مهم در راه رسیدن به جام جهانی 2022 قطر است. با این حال، واقعیت این است که فروش تمامی بلیت‌ها امری دشوار است چرا که این بازی در وسط هفته برگزار می شود و انتظار می‌رود دمای روز بازی تا 10 درجه سانتی گراد برسد که هوای سردی در انتظار تماشاگران خواهد بود.

 

پیش از این نیز پائولو بنتو سرمربی پرتغالی کره جنوبی از حضور هواداران در این بازی به شدت استقبال کرده بود و به هواداران کره ای وعده پیروزی در برابر امارات را داده بود.

دیدگاه‌ها