کد خبر : 1790844 | 17 آبان 1400 ساعت 12:46 | 5.2K بازدید | 1 دیدگاه

بنتو: با حضور هواداران برابر امارات پیروز می‌شویم

پائولو بنتو، سرمربی کره، وعده داد که این تیم با حضور هواداران کره در دیدار برابر امارات پیروز می‌شود.

بنتو: با حضور هواداران برابر امارات پیروز می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، کره جنوبی روز پنج شنبه 20 آبان در پنجمین دیدار از مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر در ورزشگاه گویانگ به مصاف امارات متحده عربی خواهد رفت. 


این اولین بازی با حضور هواداران پس از شیوع ویروس کروناست و فدراسیون فوتبال کره تقریبا تمام 35 هزار بلیت موجود برای این بازی را به فروش رسانده تا هوادارانی که واکسن کرونا دریافت کرده‌اند به تماشای این بازی بنشینند. 


قانون کشور کره برای حضور هواداران در این بازی داشتن تست پی سی آر منفی دو هفته پس از دریافت واکسن کرونا یا 48 ساعت پیش از روز بازی است. 


آخرین باری که هواداران کره جنوبی توانستند دیدار تیم ملی کشورشان را در ورزشگاه با تمامی ظرفیت و از نزدیک تماشا کنند، بازی این تیم برابر ژاپن در دسامبر 2019 بود. 

 

1640130


بنتو در آستانه این بازی گفت:« هواداران ما نقش بسیار مهمی در حمایت از بازیکنان دارند. ما تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم. ما مطمئنا در برابر هواداران‌مان به پیروزی می‌رسیم.»


تیم ملی کره جنوبی پس از بازی برابر امارات باید به دوحه سفر کند تا ششمین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی را روز سه‌شنبه 25 آبان در قطر برابر عراق برگزار کند. 


هوانگ اوی جو از بوردو و کیم یونگ کون از گامبا اوزاکا به دلیل مصدومیت قادر به همراه تیم ملی کشورشان در این دو بازی نیستند. 


بنتو درباره شرایط این دو بازیکن گفت:« هر دوی آنها بازیکنان مهمی برای تیم ما هستند. من تغییر تاکتیکی در تیم ایجاد نخواهم کرد. ما بازیکنان تعویضی خوبی روی نیمکت داریم و نمایش قابل قبولی را ارائه خواهیم داد.»


این مربی پرتغالی همچنین اعلام کرد که هیونگ مین سون از تاتنهام، این بوم هوانگ از روبین کازان و مین جائه کیم از فنرباغچه تنها یک روز قبل از بازی برابر امارات به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد.

دیدگاه‌ها