کد خبر : 1790847 | 17 آبان 1400 ساعت 12:56 | 10.7K بازدید | 1 دیدگاه

روش مهار پنالتی را از اینانلو یاد گرفتم

فرعباسی: شهاب گردان واقعا آدم خوبی است

حبیب فرعباسی می‌گوید آنها پنالتی را خیلی خوب آنالیز کرده بودند و می‌دانستند بازیکنان سپاهان چگونه به توپ ضربه خواهند زد.

فرعباسی: شهاب گردان واقعا آدم خوبی است

 

به گزارش ورزش سه، حبیب فرعباسی درباره بازی با سپاهان اظهار داشت: بازی خوبی بود. دربی بود و حساسیت های خودش را داشت. ما هفته قبل شکست خورده بودیم و برای سه امتیاز آمده بودیم و امیدوار هم بودیم و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.

 

وی درباره عملکرد خودش در این بازی عنوان کرد: همه بچه ها خوب بودند و من هم یک نقشی در این برد داشتم و خدا کمک کرد و توانستم پنالتی را بگیرم. جا دارد از مربی گلرهایمان آقای اینانلو تشکر کنم چون واقعا هم خیلی آنالیز کرده بود و هم روش پنالتی گرفتن را به ما یاد داده بود.

 

او با اشاره به فصل گذشته ادامه داد: من سال قبل یک فصل بدی داشتم و الان اینجا با حاج مهدی [تارتار] دنبال این هستم که توانایی خودم را نشان بدهم و با کمک آقای اینانلو سعی دارم روز به روز بهتر بشوم و هدفم این است هم به خودم و هم به باشگاه کمک کنم.

 

1568467

 

فرعباسی درخصوص جدایی از تراکتور و پیوستن به ذوب آهن گفت: درباره تراکتور صحبت نکنم بهتر است ولی باشگاه ذوب آهن، باشگاه خیلی خوبی است و هم هواداران خوبی دارد هم باشگاه با سابقه و بزرگی است و از انتخابم خیلی خوشحالم.

 

او درباره رقابت با شهاب گردان اظهار داشت: آقای گردان خیلی آدم خیلی خوبی است و بیشتر با هم رفیق هستیم. هم رفاقت و هم رقابت داریم. گروه گلری ما آقای اینانلو یک گروه صمیمی است که همه هدفمان این است که به تیم کمک کنیم.

 

دروازه بان ذوب آهن درباره کار کردن با مهدی تارتار عنوان کرد: من تجربه کار کردن با آقای تارتار را در نفت مسجدسلیمان داشتم و واقعا مربی خوبی هستند و کادر خوبی هم دارند و از کار کردن با ایشان لذت می‌برم.

 

او در پایان گفت: همه تلاش ما این است با کمک آقای تارتار دوباره ذوب آهن را به روزهای خوبش برگردانیم. چون ذوب آهن یکی دو فصل شرایط سختی داشت ولی این فصل با آمدن آقای تارتار همه تلاشمان این است که ذوب آهن به روزهای خوبش برگردد.

دیدگاه‌ها