کد خبر : 1790915 | 17 آبان 1400 ساعت 18:21 | 25.1K بازدید | 10 دیدگاه

او تاریخ باشگاه را رقم می زند

لاپورتا: ژاوی را با گواردیولا مقایسه نکنید

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در مراسم معارفه ژاوی از سرمربی جدید این تیم حمایت ویژه ای انجام داد.

لاپورتا: ژاوی را با گواردیولا مقایسه نکنید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج رونالدو کومان از بارسلونا این باشگاه مذاکرات خود را برای به خدمت گرفتن ژاوی آغاز کرد و نهایتاً طی روزهای اخیر رسماً باشگاه السد با جدایی سرمربی خود و حضور او در نوکمپ موافقت کرد؛ موضوعی که باعث شده اسطوره بلوگرانا این بار در قامت مربی به بارسا بازگردد.

 

مراسم معارفه ژاوی در حالی امروز در نوکمپ برگزار شد که خوان لاپورتا به سختی می توانست احساسات خود را پنهان کند. رئیس بارسلونا در این مراسم گفت: "امروز روزی است که تاریخ باشگاه را رقم خواهد زد. ژاوی، خوش آمدی. به جمع خانواده‌ات خوش آمدی. مهمترین مسئله جو موجود است که خود گویای همه چیز است.

 

 

1662505

 

 

ژاوی تاریخ باشگاه را رقم می زند، حضور مردم در ورزشگاه یک علامت است.  مردم مثل قبل هیجان زده شده اند.  این اعتبار ژاوی است که متعلق به این خانه است. ما به شادی هایی مانند این احتیاج داریم."

 

لاپورتا در ادامه گفت: "من همیشه گفته بودم که ژاوی سرمربی بارسلونا خواهد بود و تنها چیزی که نمی دانستم زمان آن بود. از طرفی ما پیش از این یک مربی داشتیم که کاملاً شایسته احترام بود. ژاوی همیشه برای رونالد کومان احترام قائل بوده است و از او تشکر می‌کنم. بعد از اتفاقاتی که افتاد با ژاوی صحبت کردم و او به من گفت که حالا می‌تواند به بارسا بیاید. دوست داشتم تیم بهتری را در اختیار او قرار دهم. او از حمایت ما برخوردار خواهد بود، حتی اگر اوضاع به خوبی پیش نرود. در واقع تا زمانی که وضعیت مناسب شود او حمایت ما را با خود خواهد داشت.

 

 

1662506

 

 

من به ژاوی که حالا وظیفه فرماندهی را برعهده دارد اعتماد کامل دارم. برای او سخت است چرا که وضعیت‌ پیچیده‌ای وجود دارد اما وقتی به من گفت که می توانم بهترین نتیجه را با این تیم بگیرم چرا که علم آن را دارم، این مسئله من را متقاعد کرد. شرایط ژاوی با گواردیولا و رایکارد متفاوت است. او را با کسی مقایسه نکنید."

 

لاپورتا درباره اهداف بارسلونا در ادامه فصل نیز گفت: "حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا و کسب سهمیه در این فصل از اهمیت زیادی برخوردار است. ما باید تلاش کنیم تا در مسابقاتی که در آن حضور داریم رقابت خوبی انجام دهیم. فصل‌هایی وجود داشته که ما به خوبی برگشته ایم و حتی لیگ را از آن خود کرده ایم مثل 04-2003."

 

لاپورتا در پایان گفت: " دنی آلوز در بسیاری جهات به بارسلونا کمک می‌کند. او همچنین کمک خود را در زمین های ورزشی به ما ارائه داده است. همچنین ما با فردی مثل پویول رابطه کاملاً نزدیکی داریم و اگر ژاوی به آنها احتیاج داشته باشد می توانند کمک کنند."

 

 

1662509

دیدگاه‌ها