کد خبر : 1790928 | 17 آبان 1400 ساعت 19:33 | 22.6K بازدید | 4 دیدگاه

در مورد استرلینگ نظری ندارم؛

گواردیولا: در مورد ژاوی صبور باشید

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است ژاوی بهترین گزینه برای هدایت بارسلونا خواهد بود.

گواردیولا: در مورد ژاوی صبور باشید

به گزارش "ورزش سه"، امروز مراسم معارفه ژاوی در استادیوم نوکمپ برگزار شد تا این سرمربی جوان رسما کار خود را در باشگاه بارسلونا آغاز کند. پپ گواردیولا نیز که برای تعطیلات به شهر بارسلونا سفر کرده، ژاوی را یکی از پنج بازیکن مهم تاریخ این باشگاه خطاب کرده و البته تمایلی به اظهارنظر در مورد احتمال انتقال رحیم استرلینگ به بارسلونا نشان نداد.

 

پپ گواردیولا گفت: "اگر خوان لاپورتا و هیئت مدیره ژاوی را انتخاب کردند، به این دلیل است که میلیون ها نکته مثبت و البته کمی جنبه های منفی در مورد او وحود دارد. ژاوی خانه را می شناسد و به خاطر نگاهش به فوتبال انرژی مثبتی به همراه خواهد داشت. بهتر است ژاوی با من یا هیچ کس دیگری مقایسه نشود. در مورد او باید خیلی صبور باشید و دانش ژاوی از فوتبال کمک زیادی به باشگاه خواهد کرد.

 

1662530

 

من هنوز نتوانسته ام با ژاوی صحبت کنم. البته من برای او پیام گذاشته ام، اما می توانم تصور کنم چقدر سر او شلوغ است و در ادامه فرصت برای صحبت کردن وجود دارد. من خوش شانس بودم که روزی هدایت ژاوی را بر عهده داشتم و برای او آرزوی موفقیت می کنم. ژاوی او یکی از پنج بازیکن مهم تاریخ بارسا بوده و دیر یا زود قرار بود او سرمربی بارسلونا شود. حالا نوبت اوست و همه باید کنار او باشند و من مطمئنم که ژاوی موفق خواهد شد.

 

احتمال انتقال رحیم استرلینگ به بارسلونا؟ ما خودمان مهاجم نداریم و من در این رابطه هیچ نظری ندارم. مربیان آنقدر مشکل دارند که بازیکنانی که بازی نمی کنند نباید زیاد عصبانی شوند. اگر بارسلونا به هر بازیکنی علاقمند باشد به دلیل زیبایی های شهر، باشگاه و تاریخچه این تیم برای همه اغوا کننده است."

دیدگاه‌ها