کد خبر : 1790943 | 17 آبان 1400 ساعت 20:22 | 45.4K بازدید | 9 دیدگاه

تغییر در کادر پزشکی؛

اولین تصمیم بزرگ ژاوی در بارسلونا چیست؟

به نظر می رسد اولین بخش از انقلاب ژاوی در کادر پزشکی بارسلاونا انجام خواهد شد.

اولین تصمیم بزرگ ژاوی در بارسلونا چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مصدومیت های متوالی بازیکنان بارسلونا در ابتدای فصل باعث ایجاد تنش در باشگاه شده است. Esport3 مدعی شد متیو آلمانی، مدیر ورزشی بارسا و ژاوی هرناندز، سرمربی جدید باشگاه در مورد نگرانی خود در این رابطه صحبت کرده و احتمال بروز تغییر و تحولاتی از این حیث وجود دارد. به نظر می رسد بازیکنان از کادر بدنسازی باشگاه رضایت نداشته و تصور می کنند برنامه های آنها در مصدومیت های متوالی بازیکنان در فصل جاری نقش داشته است.

 

این منبع نزدیک به باشگاه مدعی شد در روزهای پایانی حضور رونالد کومان در بارسلونا، درگیری هایی بین بازیکنان و کادر پزشکی اتفاق افتاده است. حتی تعدد آسیب دیدگی در روزهای پایانی مشاجره بزرگی بین دستیاران کومان و کادر پزشکی ایجاد کرده است.

 

1662473

 

کادر فنی کومان خواهان بازگشت زودتر بازیکنان مصدوم بوده و و طرف دیگر بر صبر بیشتر اصرار داشته است. ژاوی در همین بدو ورود به باشگاه متوجه بروز این مشکلات شده و به زودی در این رابطه تصمیم گیری خواهد کرد.

 

نشریه آ.اس مدعی شد ژاوی قصد دارد خیلی زود تغییراتی در کادر پزشکی بارسلونا ایجاد کند. خوانخو برائو، پزشک تیم قعطا اخراج می شود و احتمال حضور دوباره دکتر ریکارد پرونا در بارسا وجود دارد. ژاوی دوست دارد پزشکی که 25 سال با باشگاه کار کرده دوباره به سمت سابق خود بازگردد. البته پرونا در حال حاضر در امارات مشغول فعالیت است و باید دید پاسخ او به خواسته ژاوی چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها