کد خبر : 1791000 | 18 آبان 1400 ساعت 08:05 | 15.3K بازدید | 7 دیدگاه

ما مربی‌ها بهترین فرد برای قربانی شدن هستیم؛

تارتار: باید به تصمیم اسکوچیچ احترام بگذاریم

مهدی تارتار می‌گوید باتوجه به اینکه اسکوچیچ پاسخگوی نتایج خواهد بود، بنابراین باید به تصمیم او احترام گذاشت.

تارتار: باید به تصمیم اسکوچیچ احترام بگذاریم

به گزارش ورزش سه، مهدی تارتار درخصوص جراحی دیسک کمرش گفت: دیروز یک عمل جراحی داشتم و امروز در خانه هستم. شرایطم بهتر است و خدا را شکر فعلا از آن درد وحشتناک راحت شدم.

 

وی ادامه داد: حدود دو سه ماه پیش دردی را در ناحیه همسترینگ احساس کردم و فکر نمی‌کردم این مرتبط با دیسک کمر باشم و برای همین بی تفاوت گذشتم تا اینکه روز به روز بیشتر شد و با توجه به تعهدی که داشتم و کارهایی که انجام می‌دادم نمی‌توانستم استراحت کنم و مجبور شدم MRI بگیرم و متوجه شدم از ناحیه دیسک کمر آسیب دیدم و پارگی وجود دارد. با توجه به اینکه نمی‌توانستم استراحت بکنم روز به روز بیشتر شد تا اینکه مجبور شدم این عمل را انجام بدهم.

 

سرمربی تیم ذوب آهن درباره بازی با سپاهان اظهار داشت: اگر منطقی صحبت کنیم در نیمه اول این دیدار، بازی خوبی را انجام ندادیم و این سپاهان بود که بهتر از ما کار کرد و اگر پنالتی‌شان تبدیل به گل می‌شد شاید کاملا روند بازی تغییر می‌کرد و این ما بودیم که متضرر می‌شدیم دو در ضد حملات سپاهان آسیب می‌دیدیم ولی خدا را شکر دروازه بان ما بعنوان یکی از بازیکنان توانست روز خوبی را پشت سر بگذارد و با گرفتن پنالتی ما را در بازی نگه داشت و با تغییراتی که در نیمه انجام دادیم در نیمه دوم روند بهتری را دنبال کردیم.

 

او درباره قرعه سخت این تیم در  هفته های ابتدایی لیگ توضیح داد: من همیشه گفتم که دوست دارم همیشه تیمم اوایل فصل با تیم های مدعی بازی بکند چون شرایط فرق می‌کند و اگر منطقی فکر کنیم می‌بینیم که در اوایل فصل شاید حساسیت زیادی برای تیم های مدعی وجود ندارد و بهتر است اوایل فصل با این تیم ها بازی بکنیم و من هم از این قرعه استقبال کردم و خدا را شکر تا امروز هم نتایج بدی نداشتیم. درست است که خدا هم عنایت کرده ولی واقعا نتایج خوبی را کسب کردیم و باید از هیات مدیره محترم و بازیکنانمان که واقعا با تمام وجودشان بازی می‌کنند تشکر کنم. من افتخار می‌کنم که مربی چنین بازیکنانی هستم.

 

1644602

 

تارتار در پاسخ به این سوال که کدام تیم ها در لیگ بیست و یکم مدعی هستند، گفت: هر تیمی بیشتر هزینه بکند می‌تواند مدعی تر باشد و این طبیعت فوتبال ما است و در همه جای دنیا هم هست. چند تیم هستند که واقعا برای قهرمانی و کسب سهمیه سرمایه گذاری کرده‌اند و مشخص هم هستند. پرسپولیس، استقلال که امسال شررایط بهتری دارد، سپاهان حتی از سال گذشته قدرتمند تر است، گل گهر، فولاد و حتی مس رفسنجان واقعا تیم های بسیار خوبی را برای سال جدید مهیا کرده‌اند. بقیه تیم ها هم تلاش می‌کنند و مربیانی که تیم های خوبی جمع کرده‌اند، امیدوار هستند؛ مثل آلومینیوم اراک، پیکان که تیمی است که شخصیتش جا افتاده و تیم خوبی شده و روند خوبی را طی می‌کند و حتی تیم خود ما. درست است که تغییرات زیادی داشتیم ولی با بچه ها هم صحبت کردیم و هیچ چیز دور از دسترس نیست. اگر تلاش مضاعفی را انجام بدهیم می‌توانیم کارهای بزرگی را انجام بدهیم.

 

وی در واکنش به تغییرات زیاد نیمکت های تیم ها در هفته های ابتدایی لیگ عنوان کرد: ما مربی ها بهترین فرد برای قربانی شدن هستیم. اگر در فضای مجازی فشار زیاد شود، یک مدیر بهترین تصمیمی که می‌گیرد این است که مربی را تغییر بدهد و این انصاف نیست. اگر بخواهیم منصفانه نظر بدهیم این است که آیا همه شرایط برای مربی مهیا بوده؟ آیا از همه نظر امکانات فراهم بوده؟ شاید در بعضی تیم ها اینطور باشد.

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به عملکرد پرسپولیس گفت: الان هفته چهارم هستیم و زمان زیادی برای ایجاد تغییرات و بهتر شدن داریم. ما باید فرصت بدهیم. پرسپولیس تیمی است که پنج سال متوالی قهرمان شده و حالا یک بازی هم شکست خورده و بازی هفته گذشته اش هم مساوی شده. اینکه بخواهیم مغرضانه انتقاد بکنیم و بگوییم دچار بحران شدیم منصفانه نیست و باید صبور باشیم. این کادر خودش را نشان داده است. 

 

او ادامه داد: چه یحیی گل محمدی، چه فیروز کریمی و چه عبدالله ویسی که روند خوبی را در این هفته های اخیر طی میکرد. فوتبال ما فوتبال بی رحمی است و از همه مظلوم تر هم مربی هایی هستند که کار می‌کنند. من همیشه به همکارانم می‌گویم مهم نیست که چه قولی را برای پایان فصل به دیگران بدهیم، مهم تر از همه این است که چقدر کار و تلاش می‌کنیم که به اهدافمان برسیم. با توجه به دستمزدی که دریافت می‌کنیم باید ببینیم که چگونه زحمت می‌کشیم و بتوانیم راحت شبمان را به صبح برسانیم.

 

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان درباره حواشی ایجاد شده در تیم ملی و عدم دعوت مهدی طارمی اظهار داشت: می‌شد بهتر مدیریت کرد ولی در حال حاضر تصمیمی است که نفر اول کادرفنی تیم ملی کشورمان گرفته و همه باید به این تصمیم احترام بگذاریم چون در نهایت پاسخگو سرمربی تیم است و باید همه احترام بگذاریم تا ببینیم نتایج چطور می‌شود.

دیدگاه‌ها