کد خبر : 1791011 | 18 آبان 1400 ساعت 09:43 | 11.9K بازدید | 9 دیدگاه

آمار غیرقابل قبول رم؛ مورینیو بدتر از فونسکا

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، روزهای سختی را روی نیمکت این تیم سپری می‌کند.

آمار غیرقابل قبول رم؛ مورینیو بدتر از فونسکا

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو پس از برکناری از هدایت تاتنهام، تابستان امسال تصمیم گرفت که جانشین پل فونسکای پرتغالی روی نیمکت رم شود و قراردادی سه ساله را با این تیم به امضا برساند.

او فصل را بسیار خوب شروع کرد و موفق شد به همراه تیمش شش پیروزی از هفت بازی به دست آورد تا همه منتظر بازگشت رم به جمع مدعیان پس از سال‌ها باشند اما پس از شکست این تیم برابر لاتزیو در دربی رم در ماه سپتامبر همه چیز تغییر کرد.

رم حالا پنج شکست را در چارچوب رقابت‌های لیگ ایتالیا تجربه کرده و این در حالی است که فونسکا فصل گذشته تا همین هفته تنها سه شکست در کارنامه داشت و پنج امتیاز بیشتر از تیم مورینیو به دست آورده بود تا پس از انجام 12 بازی 24 امتیازی باشد.

 

1661004

 

باید به این موضوع نیز اشاره کرد که رم یکی از این سه بازی را نیز به دلایل انضباطی باخته بود چرا که آمادو دیاوارا به اشتباه در فهرست زیر 22 سال قرار گرفته بود و در حالی که بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید اما رم 0-3 بازنده اعلام شد.

فونسکا پس از انجام 12 بازی در هفت دیدار به پیروزی رسیده بود اما این آمار برای مورینیو شش بازی است. این تیم همچنان تحت هدایت فونسکا موفق شده بود  27 گل به ثمر برساند که شش گل از فصل فعلی بیشتر بود.

با این حال رکورد دفاعی جالوروسی تحت هدایت مورینیو تا حدی بهبود پیدا کرده و این تیم در 12 بازی 15 گل دریافت کرده در حالی که تیم فونسکا در فصل 21-2020 در همین تعداد بازی 17 گل دریافت کرده بود.

دیدگاه‌ها