کد خبر : 1791197 | 19 آبان 1400 ساعت 09:16 | 20.9K بازدید | 7 دیدگاه

استادیوم میزبان ایران، نو نوار شد (عکس)

شهرداری صیدا با همکاری فدراسیون فوتبال لبنان، استادیوم این شهر را مورد بازسازی کاملی قرار داده و همه چیز مهیای دیدار فردا با ایران است.

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم رفیق حریری در شهر صیدا آماده برگزاری دیدار فردای تیم های ملی ایران و لبنان است. روز دوشنبه تجهیزات فناوری کمک داور ویدیویی برای نخستین بار وارد کشور لبنان شد تا در این بازی حساس از VAR استفاده شود. صفحه مانیتورهای مخصوص اتاق تیم داوری آن نیز در روزهای گذشته نصب و آماده استفاده شده است.

 

کار تعمیر و نگهداری ورزشگاه صیدا که توسط فدراسیون فوتبال لبنان و با هماهنگی و همکاری شهرداری صیدا از حدود دو ماه پیش آغاز شده، طی دو هفته گذشته تکمیل شد و بنابراین ورزشگاه و امکانات آن نظیر چمن طبیعی استادیوم، رختکن بازیکنان، اتاق داوران، اتاق های پزشکی، اتاق تست دوپینگ و اتاق ناظر مسابقه بازسازی شده است.

 

1662891

 

1662890
 

بازسازی اتاق های VIP و سالن کنفرانس های مطبوعاتی و تجهیز آنها، بازسازی سرویس های بهداشتی، تهیه تور برای دروازه ها و پرچم های کرنر، نظافت کامل ورزشگاه در داخل و خارج و نصب صندلی، رنگ آمیزی، تعمیر و نگهداری سقف ها، تمیز کردن کاشی برای تمام اتاق ها و راهروها به همراه تعمیر و نگهداری کامل سیستم برق کشی برای کلیه بخش های بازسازی شده، تامین 4 یخچال، تامین اهداف متحرک بزرگ برای آموزش، بازسازی حمام ها، بازسازی و نگهداری کانال های تابعه اطراف استادیوم، نگهداری و بهره برداری از صفحه اسکوبرد ورزشگاه، مرمت کامل اتاق ها، بازسازی درب های چوبی و آهنی، نوسازی و نگهداری صندلی های اتاق داوران، رسیدگی به کلیه الزامات اتاق ها و الحاقات سیستم VAR، نصب صندلی برای تریبون بازسازی ورودی های تیم ها و افراد VIP از بیرون، علاوه بر ورودی های سالن آمفی تئاتر VIP های بالا و پله های منتهی به آی تی و... از جمله اقداماتی است که برای نوسازی این استادیوم انجام شده است.

 

دیدار تیم های ملی ایران و لبنان فردا و از ساعت 15:30 در استادیوم رفیق حریری شهر صیدا به مصاف هم می روند. این دیدار با تصمیم فیفا و به دلیل شرایط سیاسی حاکم بر کشور لبنان، بدون حضور تماشاگران برگزار می شود. نشست خبری تیم ملی لبنان از ساعت 13:30 به وقت محلی و نشست خبری دراگان اسکوچیچ از ساعت 14:45 به وقت لبنان برگزار می شود. آخرین تمرین تیم ملی ایران در استادیوم اصلی صیدا از ساعت 14 و تمرین میزبان نیز از ساعت 15:15 برگزار می شود. در 15 دقیقه نخست تمرینات، درب ها به روی اهالی رسانه باز است.

 

1662889

 

1662888

دیدگاه‌ها