کد خبر : 1791216 | 19 آبان 1400 ساعت 10:29 | 13.9K بازدید | 1 دیدگاه

دستور وزیر؛ مشکل پخش دیدار با ایران را حل کنید

دیدار لبنان در برابر ایران علاوه بر اینکه بدون حضور تماشاگر برگزار می شود شاید در پخش مستقیم برای اهالی فوتبال در لبنان هم دچار مشکل شود.

دستور وزیر؛ مشکل پخش دیدار با ایران را حل کنید 

به گزارش "ورزش سه"، لبنانی ها برای پخش مستقیم این دیدار باید مبلغی را به شبکه ای که حق پخش بازی های مقدماتی جام جهانی را خریداری کرده و با کنفدراسیون فوتبال آسیا همکاری می کند پرداخت کنند که این کار را انجام نداده اند و همین موضوع مشکلاتی را به وجود آورده است. 

 

در پی انتشار این خبر و اعتراض شدید هواداران فوتبال در لبنان وزیر ورزش این کشور (جورج کلاس) وارد عمل شد و دردستور به رییس فدراسیون فوتبال این کشور خواستار رفع مشکل حق پخش دیدار لبنان در برابر ایران شده است. البته ایران حق پخش این بازی ها را با پرداخت صورت گرفته از سوی سازمان صدا و سیما به کنفدراسیون فوتبال آسیا خریداری کرده است. در هر صورت این بازی تصویربرداری خواهد شد و در صورتی که لبنانی ها موفق به پخش این بازی ها نشوند ایران می توانند تصاویر این بازی را دریافت کند. به واقع در حال حاضر پخش این بازی از سوی شبکه های لبنانی ممنوع است. 

 

جالب اینکه بدانید فدراسیون فوتبال لبنان موفق شده مجوز استفاده از VAR را در این بازی بگیرد اما مشکل حق پخش هم چنان پابرجاست. با توجه به دستور اکید وزیر ورزش لبنان برای رفع این مشکل در نظر می رسد در ساعات باقی مانده توافق لازم در این خصوص بعمل بیاید و در نهایت این دیدار برای لبنانی ها هم به صورت مستقیم پخش شود.

دیدگاه‌ها