کد خبر : 1791241 | 19 آبان 1400 ساعت 11:55 | 6.4K بازدید | 5 دیدگاه

پیام پوگبا پس از مصدومیت: قوی‌تر برمی‌گردم

پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد، به دلیل مصدومیت در هفته‌های آتی قادر به حضور درمیدان نیست.

پیام پوگبا پس از مصدومیت: قوی‌تر برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا  در اردوی تیم ملی فرانسه و در جریان یکی از تمرینات این تیم از ناحیه ران پا دچار مصدومیت شد تا در هفته‌های آتی قادر به بازی برای این تیم وهمچنین منچستریونایتد نباشد.

او با انتشار پستی از خودش در صفحه اینستاگرام نشان داد که از علیرغم این مصدومیت از روحیه خوبی برخوردار است. پوگبا در این پست به صورت مستقیم با هواداران یونایتد حرف زده و گفت:« سلام به همه، حالتان چطور است؟ امیدارم همگی خوب باشید. همانطور که می‌توانید ببینید، من کمی مصدوم شده‌ام اما امیدوارم که خیلی جدی نباشد.»

 

1612969

 

پوگبا ادامه داد:« احتمالا در چند روز آینده اسکن دیگری انجام می‌دهم تا ببینم مصدومیت چقدر جدی است. بله، شرایط فعلا اینطور است اما من قوی‌تر از قبل برمی‌گردم. من ایمانم را از دست نمی‌دهم و همچنان حس مثبتم را حفظ می‌کنم. ما همچنان لبخند می‌زنیم چون هر اتفاقی دلیلی دارد. ما هنوز حس خوبی داریم. من به زودی برمی‌گردم. شرایط همین است. بار دیگر از این که من را حمایت کردید سپاسگزارم. خدا حفظتان کند و من زود برمی‌گردم.»

بسیاری از رسانه‌ها روز گذشته مدعی شده بودند که پوگبا به احتمال زیاد حدود دو ماه از میادین دور خواهد بود و از ماه ژانویه قادر به حضور در زمین است.

این در حالی است که قرارداد پوگبا و منچستریونایتد در پایان فصل به اتمام می‌رسد و این بازیکن هنوز قراردادش با این باشگاه را تمدید نکرده و از ابتدای ماه ژانویه می‌تواند با هر باشگاهی در خارج از لیگ برتر وارد مذاکره شده و پیش قراردادی را امضا کند.

دیدگاه‌ها