کد خبر : 1791253 | 19 آبان 1400 ساعت 12:39 | 16K بازدید | 4 دیدگاه

شوخی با محل تمرین در مجاورت زندان

آماده سازی ایران برای لبنان روی بدترین چمن جهان!

ملی پوشان فوتبال ایران در حال آماده شدن برای بازی حساس با لبنان هستند.

آماده سازی ایران برای لبنان روی بدترین چمن جهان!

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال ایران فردا پنجمین بازی خود در دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 را انجام خواهد داد؛ حریف تیم ملی در این دیدار، لبنان خواهد بود و شاگردان اسکوچیچ چند روزی است که با حضور در بیروت، خود را آماده آخرین بازی دور رفت می کنند. در این گزارش، ملی پوشان را از هتل تا محل تمرین همراهی می کنیم؛ پس اگر می خواهید از جو تیم در آستانه بازی حساس با لبنان با خبر شوید، این گزارش را تا آخر بخوانید:

 

لابی هتل؛ ریلکسیشن با ویویِ مدیترانه ای
ملی پوشان فوتبال کشورمان ساعتی پیش از شروع تمرین در لابی هتل محل اقامت شان حضور یافته و از منظره دیدنی و آرامبخشی که روبرویشان بود لذت می برند. کم کم همه ملی پوشان از اتاق هایشان خارج و در لابی حضور پیدا می کنند تا آماده رفتن به محل تمرین شوند. بعضی ها ریلکسیشن در لابی را ترجیح داده اند و بعضی ها هم دقیقه نودی خود را به لابی می رسانند تا مستقیما سوار بر اتوبوس شوند. در مسیر هتل تا اتوبوس، بازار شوخی و خنده داغ است؛ البته بعضی ها هم مثل علی جهان و علی بیرو سرگرم چک کردن گوشی های خود هستند.

 

1663001

 

1663002

 

1663003

 

بیروت گردی تا محل تمرین
فاصله هتل تا محل تمرین نسبتا طولانی است و اعضای تیم ملی پس از طی مسیری که تصاویری از آن را مشاهده می کنید، خود را به محل تمرین می رسانند. در این مسیر می توان کاملا با جو شهر بیروت آشنا شد؛ شهری قدیمی و همچنان سرزنده که البته دیگر مثل قدیم، جلوه های جذاب زیادی ندارد و شهرهایی مثل دوبی و دوحه سبقت بی رحمانه ای از آن گرفته اند.

 

1663010

 

1663011

 

محل تمرین؛ با یک سورپرایز ویژه
ملی پوشان سرانجام به محل تمرین می رسند، به همراه نیروهایی که امنیت شان را تامین می کنند. اعضای تیم در حین ورود به زمین تمرین با یک سورپرایز ویژه مواجه می شوند؛ تعدادی از ایرانیان مقیم بیروت با حضور در محل تمرین، یک جو بسیار زیبا را به وجود آورده اند که باعث بالا رفتن روحیه اعضای تیم می شود. حضور این هواداران، سوژه بحث اولیه کادر فنی هم هست. کریم باقری، وحید هاشمیان و دراگان اسکوچیچ  با اشتیاق از تاثیر خوب روحی این کار روی تیم صحبت می کنند و سپس به همراه بازیکنان به سمت سکوها رفته و برای تماشاگران دست می زنند، همان گونه که آنها هم برای اعضای تیم ملی دست می زنند؛ این گونه است که تمرین شروع می شود.

 

1663009

 

1663008

 

1663007

 

انجام کارهای تاکتیکی با تشویق های بی امان
شاگردان اسکوچیچ زیر نظر کادر فنی تیم تمرین را شروع می کنند؛ این در حالی است که تشویق بی امان ایرانیان حاضر همچنان ادامه دارد. آنها با شعار همیشه روحیه بخش ایران... ایران... پا به پای ملی پوشان تمرین را پیش می برند. در بخش هایی از تمرین که به صورت گروه گروه برگزار می شود، شاهد شیطنت ها و شوخی های همیشگی هستیم که نشان از روحیه بالای تیم ملی دارد. دروازه بانان تیم هم بعد از انجام تمرینات گروهی، در دروازه پایین تمرینات ویژه خود را برگزار می کنند تا آماده بازی روز پنج شنبه شوند.

 

1663012

 

1663015

 

1663005

 

سردار، استاد کری های سنگین!
تمرین کم کم به پایان می رسد و بازیکنان بعد از گرفتن چند عکس یادگاری، محل تمرین را در میان تشویق حاضرین ترک می کنند. در این میان شاهد روپایی زدن و ضربات نمایشی سردار در گوشه ای از تمرین هستیم. دوربین که به سمت این بازیکن می رود، کری های سنگین او شروع می شود. مهاجم تیم ملی بعد از اینکه کمی به شوخی از محبوبیت بالای خود صحبت می کند و این صحبت ها با درخواست عکس یادگاری یک هوادار همراه شده و به طنز ماجرا می افزاید، در پاسخ به این سوال که نظرت در مورد بازی با لبنان چیست می گوید: "این سواله آخه! بازی با کره نمی ترسیدیم الان از این اینا بترسیم!"

 

1663016

 

1663014

 

1663013

 

چمن مصنوعی در مجاورت زندان!
در این گزارش جو بسیار خوب حاکم بر اردوی تیم ملی را شاهد بودیم؛ در پایان اما باید به این نکته مهم اشاره کنیم که زمین تمرینی که در اختیار ملی پوشان قرار گرفته بود از کیفیت بسیار پایینی برخوردار بود و با وجود برگزاری بازی در چمن طبیعی، این زمین چمن مصنوعی بود. کیفیت چمن مصنوعی هم به حدی پایین بود که برای جلوگیری از مصدومیت بازیکنان، کادر فنی برنانه های فنی زیادی را نتوانست اجرا کند و بیشتر تمرینات حالت حفظ آمادگی داشتند تا مرور و اجرای کارهای تاکتیکی. این هم یک ویوی جالب از زندانی که به محل تمرین تیم ملی چسبیده و سوژه ملی پوشان هم شده بود!

 

1663006

دیدگاه‌ها