کد خبر : 1791264 | 19 آبان 1400 ساعت 13:10 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر ربیعی در خط دروازه جواب داد؛

طلسم‌شکنی مس با اولین کلین‌شیت(عکس)

دروازه مس رفسنجان پس از دو مسابقه لیگ برتر در دیدار با آلومینیوم بسته ماند.

طلسم‌شکنی مس با اولین کلین‌شیت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در حالی مسابقه هفته چهارم مقابل آلومینیوم را برگزار کرد که برخلاف دو دیداری که در این فصل انجام داده بود، توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و اجازه گلزنی به اراکی‌ها که دو پیروزی داشتند را ندهد.

 

مس رفسنجان پس از اینکه دو باخت مقابل سپاهان و فولاد خوزستان داشت و دیدارشان برابر شهرخودرو مشهد برگزار نشد، در بازی با آلومینیوم داوود نوشی‌صوفیانی را برای نخستین بار در این فصل درون دروازه داشت که این گلر توانست مقابل شاگردان رسول خطیبی دروازه خود را بسته نگه دارد و یک سیو نجات‌بخش مهم در نیمه دم ثبت کند.

 

1663029

 

ربیعی پس از اینکه در دو دیدار با سپاهان و فولاد از فایز الرشیدی عمانی استفاده کرده بود، تصمیم گرفت مقابل آلومینیوم از داوود نوشی‌صوفیانی، دروازه‌بان اول فصل قبل خود بهره ببرد که این گلر پنج مهار توپ، دو خروج موفق و سه بازیابی داشت و بهترین بازیکن تیمش باشد و نخستین کلین‌شیت فصل خود و تیمش را ثبت کند.

 

مس رفسنجان با احتساب سه امتیاز احتمالی دیدار با شهرخودرو که به حساب‌شان واریز می‌شود و تساوی با آلومینیوم، در حال حاضر ۴ امتیاز دارد که امیدوار است روند بسته نگه داشتن و کسب امتیاز را از دیدار آینده‌اش مقابل پرسپولیس نیز ادامه بدهد و بتواند کم کم خود را به بالای جدول نزدیک کند.

دیدگاه‌ها