کد خبر : 1791267 | 19 آبان 1400 ساعت 13:15 | 44.3K بازدید | 6 دیدگاه

اولین واکنش کریمی به جدایی از تراکتور (عکس)

سرمربی سابق تراکتور اعلام کرد که در آینده در خصوص سوالاتی که در مورد تراکتور از او می شود، صحبت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فیروز کریمی در پایان لیگ بیستم و یک ماه پس از قبول هدایت تراکتور، جای خود را به فراز کمالوند داد اما پیش از شروع لیگ بیست و یکم بار دیگر با استعفای فراز، به نیمکت تراکتور برگشت! تراکتور با هدایت کریمی مقابل النصر شکست محترمانه ای را متقبل شد؛ این در حالی بود که با توجه به شرایط بحرانی تیم و مشکل شدید بازیکن، خیلی ها شکستی سنگین را برای سرخ پوشان پیش بینی می کردند.

 

تراکتور با کریمی پای به فصل جدید گذاشت و پس از شکست سنگین 4 بر یک مقابل گل گهر، موفق شد در هفته دوم، صنعت نفت را با سه گل شکست دهد. این گونه بود که شروع بد شاگردان کریمی خیلی زود جبران شد اما آنها در هفته سوم به استقلال باختند و در هفته چهارم نیز با نتیجه دو بر یک مغلوب میهمان خود پیکان شدند. ساعاتی پس از این شکست بود که فیروز کریمی از سمت خود استعفا داد.

 

کریمی دو هفته پیش در اینستاگرام خود نوشته بود: "با تمام توان همراه کادر فنى و بازیکنان تیم برای سرفرازى تراکتور در تلاشیم وباقدرت پیش مى رویم." این یک پارادوکس بزرگ بود که نشان می داد شرایط آن گونه که سرمربی باتجربه تراکتور پیش بینی می کرد پیش نرفته و او مجبور به استعفا شده است.

 

1663031

 

 

چند روز پس از سکوت کریمی، این مربی دقایقی پیش با انتشار یک استوری خطاب به هواداران تراکتور ضمن تشکر از آنها، اعلام کرد که در آینده در خصوص هر آن چه که این روزها در خصوص دلایل جدایی و شرایط حاکم بر تیم از او سوال شده، صحبت خواهد کرد.

 

1663030

دیدگاه‌ها