کد خبر : 1791278 | 19 آبان 1400 ساعت 15:01 | 31.2K بازدید | 4 دیدگاه

فیلیپ لینهارت:

برای برگشتن به رئال باید خیلی پیشرفت کنم

مدافع اتریشی فرایبورگ که سابقه حضور در تیم جوانان رئال را دارد، از دوران حضورش در این باشگاه صحبت کرد.

برای برگشتن به رئال باید خیلی پیشرفت کنم

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ لینهارت اولین بازیکن اتریشی تاریخ رئال مادرید است که بدون حتی یک بازی، سابقه دو فتح لیگ قهرمانان را دارد. او که همچون هموطنش داوید آلابا در پست مدافع میانی بازی می کند، اکنون در عضویت باشگاه فرایبورگ قرار دارد ولی سه سال برای جوانان و نیز تیم دوم رئال به میدان رفت و سابقه 12 دقیقه حضور در تیم اول رئال را نیز دارد.

او در بازی کوپا دل ری برابر کادیز توانست برای اولین و آخرین بار پیراهن تیم اول رئال را به تن کند. دیداری که نوامبر 2015 رئال 3-1 برد ولی به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز، بازنده اعلام شد.

 

 

1663042

 

 

لینهارت در مصاحبه با ترانسفرمارکت و در مورد دوران حضورش در رئال و احتمال بازگشت به این تیم گفت:« حضور در رئال افتخار بزرگی برایم بود و تجربه تمرین کنار بهترین های دنیا حس فوق العاده ای داشت. این فرصت نصیب هر بازیکنی نمی شود ولی الان 25 ساله ام و معتقدم برای بازگشت به رئال باید بسیار پیشرفت کنم. در رئال هر بازیکنی نمی تواند فرصت بازی پیدا کند. اگر امکانش باشد، هرگز پاسخ منفی نخواهم داد.»

 

 

1663043

 

 

تفاوت رئال و فرایبورگ:« قابل مقایسه نیستند. رئال دنیایی دیگر است و فرایبورگ از هر نظر باشگاهی کوچکتر محسوب می شود. اینجا مثل خانواده ایم و همه یکدیگر را به خوبی می شناسیم. در رئال با رافا بنیتس و زین الدین زیدان کار کرده ام. زیدان مربی آرامی در کنار زمین بود و چندان هیجان زده نمی شد.

او در تمرینات جدی بود و همه نیز به او احترام می گذاشتند. با رئال دو بار قهرمان چمپیونزلیگ شدم بدون اینکه یک دقیقه هم بازی کنم و هر از چند گاهی این مساله سوژه سوالات شما خبرنگاران می شود. یادم است در رئال بازیکنان تیم زیر 17 سال با ساک های 500 یورویی اینور و آنور می رفتند و همیشه برایم این سوال مطرح است که واقعا نیاز است بازیکنانی در آن سن، قراردادهایی گران قیمت ببندند؟»

 

 

 

دیدگاه‌ها