کد خبر : 1791407 | 20 آبان 1400 ساعت 10:33 | 9.9K بازدید | 1 دیدگاه

در تمام بازی‌ها نمایش خوبی داشتیم؛

رجب‌زاده: می‌خواهیم مقابل فولاد نتیجه بگیریم

مربی هوادار امیدوار است در دیدار با فولاد نمایش خوبی داشته باشند و صاحب امتیاز شوند.

رجب‌زاده: می‌خواهیم مقابل فولاد نتیجه بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، محمد رجب‌زاده درباره عملکرد هوادار طی چهار هفته اخیر لیگ برتر اظهار کرد: خدا را شکر از بازی اول نمایش خیلی خوبی ارائه دادیم و به غیر از نیمه اولِ دیدار با پیکان در سایر مسابقات عملکرد قابل قبولی داشتیم ولی فقط برابر شهرخودرو به برتری رسیدیم.

 

او ادامه داد: روند خیلی خوبی طی کردیم و امیدوار هستیم تا سهمیه خودمان را در لیگ برتر و تهران نگه داریم. هفته به هفته عملکرد بچه‌های تیم بهتر شده و با نکاتی که آقای عنایتی می‌گویند، تیم رشد فنی خوبی داشته و به شرایط مدنظر نزدیک شده است.

 

مربی هوادار در خصوص دیدار هفته آینده این تیم مقابل فولاد عنوان کرد: فولاد قهرمان جام حذفی است و تیمی بوده که توانسته استقلال را شکست دهد. فولاد تیم خوب و پرمهره‌ای است که انسجام خوبی دارد. الان هم که جواد نکونام اضافه شده و این تیم در خط دفاعی منسجم ظاهر می‌شود و در ضد حملات موفق کار می‌کند ولی تمام بازیکنان ما انگیزه دارند تا در این مسابقه نتیجه بگیریم.

 

رجب‌زاده در مورد کلاس مربیگری که به تدریس جلال چراغپور و با حضور مجتبی جباری، مهدی رحمتی و احسان قائم‌مقامی داشتند، گفت: ۶-۵ جلسه طی دو سال اخیر کلاس‌های خصوصی خیلی خوبی به میزبانی مجتبی جباری زیر نظر آقای چراغپور داشتیم. استاد چراغپور جزو بروزترین و به نظرم بهترین مدرسان ایران است. بسیار کلاس‌های خوب و فشرده‌ای داشتیم که نتایج خیلی خوبی برای ما مربیان داشت که جا دارد از مجتبی جباری برای دعوت از ما تشکر کنم.

 

این مربی فوتبال درباره دیدار تیم ملی ایران مقابل لبنان و سوریه گفت: تیم ملی دو بازی حساس دارد، نه از بابت اینکه تیم‌های لبنان و سوریه مدعی باشند، بخاطر اینکه می‌توانند صعودمان به جام جهانی را مسجل کنند. امیدوارم با این بازیکنان خوب که در سطح بین‌المللی می‌درخشند، هر دو مسابقه را ببریم و به جام جهانی برویم چون ثمره این اتفاق به کل فوتبال ایران می‌رسد.

 

دیدگاه‌ها