کد خبر : 1791519 | 20 آبان 1400 ساعت 20:50 | 170.1K بازدید | 15 دیدگاه

رییس دپارتمان پزشکی برکنار شد

ادامه قلع و قمع قاطعانه ژاوی در بارسلونا

به نظر می‌رسد که تصمیم ژاوی، سرمربی جدید بارسلونا، برای ایجاد تغییرات بنیادین در این باشگاه بسیار جدی است.

 ادامه قلع و قمع قاطعانه ژاوی در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی از زمان حضور روی نیمکت بارسلونا به عنوان جانشین رونالد کومان دست به تغییرات بسیاری زده که توجه کارشناسان و فوتبال‌دوستان را به خود جلب کرده است.

حالا ESPN مدعی شده که رامون کانال که پیش از این ریاست دپارتمان پزشکی باشگاه بارسا را برعهده داشته از این سمت برکنار شده است. این در حالی است که خوان لاپورتا یکی از حامیان اصلی و بزرگ او بوده اما این موضوع نیز تاثیری در عدم برکناری او نداشته است.

با توجه به رابطه نزدیکی که کانال با کومان داشت، جدایی او از باشگاه قریب الوقوع به نظر می‌رسید.

 

1662860

 

حالا با این جدایی، ژاوی نشان داده که قصد دارد تغییرات جدی در تمامی ابعاد باشگاه ایجاد کند و این موضوع فقط مربوط به حیطه ورزشی نخواهد بود.

این مربی اسپانیایی تصمیم گرفته که از مربی بدنساز جدیدی برای تیم اول استفاده کند، رامون پلنس از ریاست دپارتمان ورزشی برکنار شده و رامون کانال نیز دیگر در راس دپارتمان پزشکی قرار ندارد.

بسیاری از رسانه‌ها و افراد نزدیک به باشگاه معتقد هستند که ژاوی قصد دارد از ریکارد پرونا، پزشک مورداعتمادش، برای حضور در این سمت دعوت کند. این پزشک در حال حاضر در دوبی به کارش ادامه می‌دهد.

روزنامه اسپانیایی آ.اس نیز پیش از این مدعی شده بود که ژاوی قصد دارد قوانین جدیدی را برای تیم وضع کند و نظم و ترتیبی که از نظر او در بین بازیکنان از بین رفته را بار دیگر به بارسا برگرداند. این مربی کاتالان در مراسم معارفه‌اش نیز روی وضع قوانین جدید برای تیم و باشگاه تاکید بسیاری داشت.

دیدگاه‌ها