کد خبر : 1791604 | 21 آبان 1400 ساعت 14:01 | 23.6K بازدید | 7 دیدگاه

خسه رودریگز:

امباپه به من گفت آرزوی بازی در رئال را دارد

کیلیان امباپه مهمترین هدف تابستانی رئال مادرید بود ولی جذب او با مخالفت پی اس جی ممکن نشد.

امباپه به من گفت آرزوی بازی در رئال را دارد

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه آخرین فصل حضور خود در پاری‌سن‌ژرمن را پشت سر می گذارد و در صورت عدم تمدید می تواند در ژانویه به شکل آزاد با هر تیم دیگری وارد مذاکره شود. همچنین او در مصاحبه چندی پیش خود تایید کرد که در تابستان درخواست خروج خود را به سران PSG ارائه داده بود. امباپه در این مصاحبه تاکید کرد که تنها به خاطر حضور در رئال مادرید خواهان ترکیب پاری‌سن ژرمن بوده است.

 

 

1663654

 

 

گفته می شود رئال ژانویه پیش رو یک پیشنهاد دیگر نیز به پی اس جی ارائه خواهد داد و اطمینان دارد که امباپه قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

 

 

1550834

 

 

خسه رودریگز مهاجم سابق رئال که سابقه بازی کنار امباپه در پی اس جی را هم دارد، در مورد او به مووی استار گفت:« امباپه چند بار به من گفته بود که روزی برای رئال بازی خواهد کرد و این رویای فوتبالی اوست. نمی دانم این اتفاق یک سال بعد رخ می دهد، دو سال بعد یا سه سال بعد.

شرایط کیلیان پیچیده است و در دنیای فوتبال هر لحظه ممکن است اتفاق جدیدی رخ بدهد. اتفاقی که ممکن است شما را شگفت زده کند. فلورنتینو پرز(ریئس رئال) را خوب می شناسم و می دانم که با امباپه صحبت کرده است. اطمینان دارم که کیلیان بالاخره برای رئال بازی خواهد کرد؛ هرچند زمان دقیقش را نمی دانم.»

 

دیدگاه‌ها