کد خبر : 1791705 | 21 آبان 1400 ساعت 23:38 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض باشگاه مس به داوری بازی با گیتی پسند (عکس)

باشگاه مس سونگون اعتراض شدیدی نسبت به داوری بازی امروز خود با گیتی پسند داشت.

به گزارش ورزش سه، تیم های مس سونگون و گیتی پسند امروز در تبریز برگزار کننده حساس ترین بازی هفته نهم لیگ برتر فوتسال ایران بودند؛ تقابل نفس گیر دو تیم در پایان برنده ای نداشت و مس و گیتی پسند با تساوی سه بر سه زمین مسابقه را ترک کردند.

 

در پایان این مسابقه شاهد اعتراض شدید تیم میزبان به داوری بودیم؛ اعضای تیم مس معتقد بودند که داور مسابقه امروز در چندین صحنه اشتباهاتی داشته که در نتیجه بازی تاثیرگذار بوده است.

 

در همین رابطه باشگاه مس سونگون بیانیه ای را در اختیار ورزش سه قرار داد؛ متن اعتراض این باشگاه که تقابل امروز خود با گیتی پسند را الکلاسیکوی فوتبال ایران دانسته، را در ادامه می خوانید:

 

"ابراهیم محرابی افشار و همکارانش در ثانیه های پایانی نیمه اول الکلاسیکو فوتبال ایران میان مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان درحالی که مس سونگون می توانست بازی را در وقت نخست با پیروزی به رختکن برود تصمیماتی عجیب و غریب گرفتند که مسیر بازی را به هم زد.


در این زمان و درحالی که دو تیم پنج خطا داشتند، تیم داوری درحالی که بازیکن گیتی پسند در زمان زدن توپ تعادلش را از دست داد اعلام خطا کرد و پنالتی نقطه دوم گرفت. خطایی که تصاویر گویاست یک اشتباه فاحش بوده. این اما تنها اشتباه داور جام جهانی رفته ایران و گروهش در این صحنه نبود. او درحالی که علیرضا صمیمی در محوطه قانونی و پشت خط مجاز توپ اصغر حسن زاده را گرفت ، دستور به تکرار توپ داد تا سرانجام حریف اصفهانی به گل برسد.


بعد از اشتباهات فاحش داوری علیه مس سونگون در بازی با کراپ ، این دومین هفته متوالی است که قهرمان ۴ دوره لیگ برتر از سوت‌های داوری متضرر می شود.


این درحالی است که در اقدامی عجیب به رغم تصویب قانون جذب بازیکنان خارجی و انجام تمام اقدامات قانونی ، سازمان لیگ برتر فوتسال کارت بازی فارینها را هم برای این بازی مهم صادر نکرده بود تا نارنجی پوشان که با آسیب دیدگی کاپیتان فخیم در جام جهانی و چند یار دیگر تیم دچار کمبود بازیکن هستند، در روز غیبت حمید احمدی در سخت ترین شرایط به مصاف رقیب بروند.


باشگاه مس سونگون با انتشار این ویدئو اعلام داشته قصد دارد در راستای صیانت از حق هواداران عزیز فوتسال آذربایجان و مردم شریف ورزقان از کلیه ظرفیت های قانونی برای برخورد با اشتباهات انجام گرفته اقدام نماید."

 

1663773

 

 

1663774

 

 

دیدگاه‌ها