کد خبر : 1791752 | 22 آبان 1400 ساعت 11:03 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

عربستان در هانوی؛ صدرنشین مقابل تیم سرسخت

تیم فوتبال عربستان با یک پرواز اختصاصی از سیدنی استرالیا وارد هانوی، پایتخت ویتنام شد.

عربستان در هانوی؛ صدرنشین مقابل تیم سرسخت

به گزارش "ورزش سه"، عربستان در اولین بازی دور برگشت باید مقابل تیم سخت‌کوش پارک هانگ سئو، سرمربی کره‌ای تیم ملی ویتنام قرار بگیرد؛ درحالی که اعضای این تیم توسط مسئولان سفارت عربستان در کشور ویتنام مورد استقبال گرمی قرار گرفتند و با دسته‌های گل رز مشایعت شدند.

 

عربستان تمرینات خود را برای بازی ویتنام از امروز عصر آغاز می‌کند؛ درحالی که با تساوی بدون گل مقابل استرالیا صدرنشینی آنها در گروه B مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا تضمین شده است.

 

عربستان برای انجام مسابقه مقابل ویتنام سه جلسه تمرین خواهد کرد و تمرینات آماده سازی خود را در روز پیش از مسابقه در ورزشگاه اصلی به پایان خواهد رساند. عربستانی‌ها بعد از اتمام رویارویی با ویتنام روز چهارشنبه با هواپیمای اختصاصی به ریاض، پایتخت سعودی، بازخواهد گشت.

 

1663870

 

صدرنشین‌ دور رفت کار دشواری برای ادامه بالانشینی در گروه دشوار خود دارند اما به نظر می‌‌رسد با هدایت هروه رنار فرانسوی، آنها به ششمین صعود خود به جام جهانی دست پیدا کنند.

 

 استرالیا و ژاپن دیگر تیم‌های مدعی این گروه هستند و در عین حال نباید از عمان شگفتی ساز و ویتنام سخت‌کوش نیز غافل شد. این راهم در نظر داشته باشید که بازی برگشت عربستان مقابل چین هم در خانه این تیم برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد دور برگشت برای عربستانی‌ها به صورت کلی دشوارتر باشد.

 

1663869

دیدگاه‌ها