کد خبر : 1791764 | 22 آبان 1400 ساعت 11:54 | 7.2K بازدید | 1 دیدگاه

یک بازی فیزیکی و تماشایی را دیدیم؛

ابراهیم زاده: شرایط زمین کرج عجیب بود

کاپیتان ذوب آهن می گوید قبل از بازی با پیکان به داور گفته بود که به دلیل شرایط بد هوا و زمین بیشتر روی قضاوت این دیدار دقت کنند.

ابراهیم زاده: شرایط زمین کرج عجیب بود

به گزارش ورزش سه، ذوب‌آهن در دیداری معوقه به مصاف پیکان رفت و بدون امتیاز از این دیدار خارج شد مسعود ابراهیم‌زاده در این خصوص به خبرنگار ما گفت: شرایط هوا و کیفیت زمین خوب نبود زیرا باران آمده بود و در کل بازی فیزیکی بود هر دو تیم داشتند خوب کار می کردند و ما سر یک اتفاق گل خوردیم و اگر سه بازی دیگر هم انجام می دادیم فکر نمی کنم گلی رد و بدل می شد چون شرایط زمین این اجازه را نمی داد. در هر صورت باختیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.


او در مورد تقابل با مجتبی حسینی سرمربی فصل گذشته ذوب‌آهن ادامه داد: با خیلی از مربیان کار کردیم و با آنها رفاقت داریم و آن گونه حساس نبود و برای آقای حسینی هم همانند مربیان دیگر احترام قائل هستیم انشالله که در پیکان موفق باشد و در فوتبال رفاقت جدا است ولی در زمین بازی آدم سرش را می دهد.


کاپیتان سبزپوشان اصفهان در مورد قضاوت داور عنوان کرد: به نظر من داوری خوب بود اگر پنالتی بوده و برگرداند که اشتباه است و اگر هم پنالتی نبوده و نگرفته که دمش گرم! ما خوشحال هستیم که حق تیمی این وسط ضایع نشد آقای اکبریان رفت با کمکش صحبت کرد ولی وقتی پنالتی  می شود کمک می رود و سر خط می ایستد یعنی این که من نظر داور را برای پنالتی قبول کردم و اگر شک داشته باشند کمک داور سر جای خودش می ایستد و داور می رود با او صحبت می‌کند در کل نظر داور را برگرداندند و نمی دانم پنالتی بوده یا خیر؟ حالا هر اتفاقی بوده افتاده و گذشته و این دومین بار است که برای تیم های آقای تارتار این اتفاق می‌افتد. وقتی var نداریم نمی دانم چگونه در یک بازی اتفاق می‌افتد. برای مثال آن دیدار را ویژه اعلام می کنند یا این که از بیرون مشاهده می کنند و می گویند. اگر پنالتی هم بوده باشه حرفی نمی توانیم بزنیم چون جریمه و محروم می شویم و باید احترام بگذاریم. قبل از بازی به آقای اکبریان گفتم شرایط هوا و زمین به نوعی است که باید در قضاوت دقت کرد زیرا ناخواسته اتفاقاتی می افتد.


ابراهیم زاده در پایان در خصوص صحبت‌های مهدی تارتار مبنی بر اینکه قبل از بازی از طرف باشگاه پیکان با بازیکنان این تیم تماس هایی گرفته شده افزود: اگر این اتفاق افتاده که اشتباه است چه برای ما چه برای همه تیم‌ها. در تمام دنیا یک چیز عادی است و ترکیب بازی یک ساعت قبل از آن دیدار بیرون می آید فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند یا نکند حالا برای مثال من باشم یا نباشم، یک فوروارد ما بازی کند یا نکند مگر تیم مقابل سیستمش را عوض کند؟

دیدگاه‌ها