کد خبر : 1791803 | 22 آبان 1400 ساعت 14:30 | 22K بازدید | 5 دیدگاه

روز پرحاشیه در استادیوم انقلاب کرج

وقتی تارتار به نیمکت پیکان هیس داد (عکس)

صمیمات داوری و اعتراض های کنار زمین در دیدار پیکان و ذوب آهن باعث شد تا مهدی تارتار به نیمکت تیم سابقش علامت سکوت نشان دهد.

وقتی تارتار به نیمکت پیکان هیس داد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار پیکان و ذوب آهن جدا از حساسیت ها برای کسب 3 امتیاز این دیدار و صعود در جدول رده بندی، یک نبرد مهم و حیاتی میان سرمربیان دو تیم بود. پس از جابجایی هایی که روی نیمکت خودروسازان و اصفهانی ها شکل گرفت، مهدی تارتار از پیکان به ذوب آهن کوچ کرد و مجتبی حسینی نیز در اقدامی متقابل راهی تهران شد و این مسئله باعث شده بود تا هر دو مربی در نبرد با تیم های سابقشان از انگیزه بالایی برخوردار باشند.

 

جدال روز گذشته دو تیم، علاوه بر تغییر تصمیم اکبریان مبنی بر اعلام پنالتی به سود ذوب آهن صحنه های حاشیه ای دیگری را نیز در پی داشت. در دقیقه 20 این دیدار که پس از بارش باران و روی زمین چمن خیس و ناهموار انقلاب کرج برگزار می شد، محمدرضا اکبریان داور مسابقه در یک صحنه به سود پیکان خطایی را اعلام کرد که سوت قاضی مسابقه به مذاق مهدی تارتار خوش نیامد و مربی ذوبی ها نسبت به این تصمیم معترض شد.

 

دقایقی بعد صحنه ای مشابه رخ داد که این بار اکبریان به سود ذوب آهن اعلام خطا کرد تا تصمیم داور مسابقه منجر به واکنش متقابل از سوی نیمکت پیکان شود. مجید محافظت کار دستیار مجتبی حسینی نسبت به تصمیم داور مسابقه معترض شد که این مسئله با واکنش مهدی تارتار مواجه شد.

 

اعتراض پیکانی ها باعث شد تا سرمربی ذوب آهن رو به نیمکت تیم سابقش کرده و با گذاشتن انگشت جلوی دهانش، خطاب به محافظت کار هیس نشان داده و به او بگوید که حق ندارد با او صحبت کند که این اقدام باعث شد درگیری های لفظی بین نیمکت دو طرف شکل بگیرد. پس از گذشت لحظاتی، اعتراض های دوباره تارتار به قضاوت اکبریان سبب گردید تا صبر نیمکت پیکان تمام شده و به این مسئله واکنش نشان داده و این بار خودروسازان از ذوبی ها بخواهند تا به تصمیمات داوری اعتراض نکنند.

 

1663955

 

1663951

 

1663952

 

1663954

 

1663953

 

1663950

 

1663953

 

 

 

 

اعتراض های دو تیم به سوت های اکبریان منجر به این شد تا یک جنگ لفظی میان نیمکت دو طرف رخ دهد و مربیان دو تیم با یکدیگر وارد مجادله لفظی شدند تا بالاخره طاقت اکبریان داور مسابقه نیز تمام شد و او با نشان دادن یک کارت زرد به مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن و یک اخطار به مجید محافظت کار مربی پیکان، به این غائله پایان داد.

 

این بازی در پایان با برتری یک بر صفر پیکان به پایان رسید. اعتراض های مهدی تارتار به داوری اکبریان تنها به لب خط منتهی نشد و سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی حسابی از عملکرد قاضی میدان انتقاد کرد.

 

دیدگاه‌ها