کد خبر : 1791811 | 22 آبان 1400 ساعت 15:15 | 7.8K بازدید | 4 دیدگاه

عربستان با 6 تغییر به مصاف ویتنام می رود

تیم ملی فوتبال عربستان برای آغاز دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی، با 6 تغییر نسبت به دیدار رفت به مصاف ویتنام می رود.

عربستان با 6 تغییر به مصاف ویتنام می رود

به گزارش "ورزش سه"، دور برگشت از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، از روز سه شنبه آغاز می شود که در یکی از دیدارهای گروه دوم، تیم ملی فوتبال عربستان مدعی اصلی صعود از این گروه، به مصاف ویتنام می رود. اما هروه رنارد برای این بازی، بیش از نصف تیمش را در اختیار ندارد.

 

عربستان که در بازی رفت و در زمین خودی موفق شد با نتیجه 3 بر یک از سد حریف خود عبور کند، برای دیدار برگشت 6 بازیکن خودش را در اختیار ندارد. محمد العویس سنگربان این تیم به همراه عبدالله مادو، یاسر الشهرانی و عبدالله عطیف در پست های مدافع میانی، مدافع چپ و هافبک در این بازی غایب خواهند بود.

علاوه بر این 4 بازیکن، نفرات دیگری مانند محمد خبرانی در پست مدافع، عبدالله الحمدان در پست وینگر که بازی رفت را از روی نیمکت تماشا می کردند، غایب هستند که البته الحمدان در لحظات پایانی بازی به جای صالح الشهری که گل سوم تیمش را به ثمر رساند، وارد زمین شد.

 

محمد العویس و عبدالله عطیف به دلیل مصدومیت نمی توانند عربستان را در بازی برگشت برابر ویتنام همراهی کنند و علت غیبت سایر بازیکنان نیز فنی بوده و هروه رنارد تصمیم گرفته است این بازیکنان را به اردوی تیم ملی دعوت نکند.

دیدگاه‌ها