کد خبر : 1791813 | 22 آبان 1400 ساعت 15:16 | 9.4K بازدید | 5 دیدگاه

شاید دوباره برمی‌گردیم به 1/1/1؛

بیانیه ذوب‌آهن در واکنش به اتفاقات مصاف با پیکان

روابط عمومی باشگاه ذوب آهن با انتشار مطلبی به اتفاقات دیدار برابر پیکان اعتراض کرده و می‌گوید فوتبال ایران به تاریخ 1 / 1 / 1 بازگشته است.

بیانیه ذوب‌آهن در واکنش به اتفاقات مصاف با پیکان

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دیدار بالاخره دیدار معوقه هفته سوم لیگ برتر میان پیکان و ذوب آهن در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد؛ مسابقه‌ای که به واسطه جابجایی چندین و چند بازیکن و همینطور مجتبی حسینی و مهدی تارتار سرمربیان دو تیم، از حساسیت‎‌های ویژه‌‎ای برخوردار بود.


  این رویارویی فقط یک صحنه جنجالی کم داشت که آن هم با تصمیم محمدرضا اکبریان رخ داد و این داور که در ابتدا برخورد مدافع پیکان و مهاجم ذوب‌آهن را پنالتی گرفته بود، تصمیم خود را عوض کرد تا اتفاقات این بازی کامل شود و حواشی همچنان هم ادامه دارد.


در آخرین اظهارنظر در رابطه با این مسابقه، روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن اقدام به انتشار بیانیه‌ای در مورد متن و حواشی این مسابقه کرده و به موارد زیر اشاره کرده‌اند:


*تغییر زمان دیدار ذوب‌آهن و پیکان تهران به دلیل داشتن بازیکنان در تیم ملی امید که هر دو باشگاه به یک تعداد بازیکن در تیم ملی امید داشتند.
* تغییر محل برگزاری مسابقه از استان تهران به یک استان دیگر، درحالی که پیکان در تهران مستقر است.
* از برگزاری مسابقه در یک ورزشگاه کاملا غیر استاندارد و غیر حرفه ای بدون امکانات، بدون کاور زمین، رختکن و فاضلاب معیوب و  حتی قطع بودن آب گرم برای دوش بازیکنان.
*اقامت دو تیم ذوب آهن و پیکان  در یک هتل در شب قبل از مسابقه که خلاف مقررات است.
*برگزاری جلسه هماهنگی مسابقه در  استان البرز و کنفرانس خبری در استان تهران در فاصله زمانی یکساعته.
*اعلام تغییر زمین مسابقه یک روز قبل از مسابقه به باشگاه ذوب آهن،  که باعث شد تیم  نتواند با پرواز به اصفهان برگردد و اتوبوس بگیرد.
*مجموعه داوری ضعیف، بدون امکانات ارتباطی، وناهماهنگ با یکدیگر و جالب تر از همه از استان البرز، بدون سیستم ویدئو چک و تاخیر نیم ساعته در پخش بازی از صداوسیما همه و همه نشان می‌دهد که به هر صورت خواسته یا ناخواسته شرایطی فراهم شد تا مهدی تارتار وبازیکنان تیم ذوب‌آهن اصفهان نتوانند تمرکز لازم را داشته باشند و نتیجه چیز دیگری رقم بخورد. مگر باشگاه ذوب آهن، سرمربی  و کادر فنی همزمان چند مشکل را میتوانند حل کنند ،واقعاً در شرایط فعلی فوتبال که ، ایران بدنبال کسب جایگاههای جدید وبهتری است  این شرایط جای تاسف دارد.


بخش پایانی این بیانیه هم با کنایه نسبت به اتفاقاتی که در فوتبال ایران رخ می‌دهد، به شکل زیر نوشته شده است:
شاید دوباره داریم برمیگردیم به 1/1/1

 

دیدگاه‌ها