کد خبر : 1791824 | 22 آبان 1400 ساعت 15:52 | 51.1K بازدید | 11 دیدگاه

به دلیل از دست دادن فرصت های طلایی

عذرخواهی سون هیونگ مین از مردم کره جنوبی

فوق ستاره تیم ملی کره جنوبی می گوید همیشه آرزوی بازی با پیراهن تیم ملی کره جنوبی را داشته و از اینکه به رویایش رسیده، خوشحال است.

عذرخواهی سون هیونگ مین از مردم کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین کاپیتان تیم ملی کره جنوبی در دیدار برابر امارات بسیار بدشانس بود و 2 بار توپ های او به تیر دروازه برخورد کردند. سون در کمپ تیم های ملی کره جنوبی و پس از برگزاری تمرین این تیم در گفتگو با وب سایت فدراسیون فوتبال کره گفت: کار ما هنوز تمام نشده است. البته هدف این است که به جام جهانی برویم، اما می‌خواهم در مرحله نهایی مقدماتی تا پایان خوب کار کنم.

 

وی ادامه داد: مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی همیشه سخت بوده است. این سومین بار است که این مرحله را تجربه می کنم و می خواهیم با بهترین فرم ممکن آن را به پایان برسانم. برای هر مسابقه باقی مانده مانند فینال آماده خواهم شد.

 

1663989

 

 

سون که ماه قبل در دو بازی متوالی برابر سوریه و ایران موفق به گلزنی شده بود، در دیدار با امارات 2 بار شوت هایش به تیرک دروازه برخورد کردند. او در این باره گفت: به جای اینکه از گل نزدن خودم ناراحت باشم، برای اعضای تیم متاسف شدم. اغلب در این مرحله اتفاق نمی افتد که در یک بازی آنقدر فرصت گلزنی داشته باشید. فکر نمی کنم تا به حال این تعداد موقعیت را دریافت کرده باشم و از دست داده باشم. احساس وحشتناکی داشتم که نتوانستم این موقعیت ها را به گل تبدیل کنم. از هم تیمی هایم معذرت خواهی می کنم که غیرمسئولانه کار کردم و فرصت ها را از دست دادم.

وی در مورد اینکه در پیراهن تیم ملی کره جنوبی بیشتر تمایل به گلزنی دارد و برخلاف تاتنهام به دنبال گلسازی نیست و یک نوع خودخواهی در رفتار او وجود دارد، گفت: من همیشه سعی می کنم بهترین تصمیم را بگیرم. این بار این اتفاق افتاد که در جایی بودم که باید آن ضربات را بزنم. و اگر در موقعیتی باشم که بهتر است توپ را به هم تیمی هایم پاس بدهم، قطعا این کار را انجام خواهم داد.

 

 

1663990

 

 

او درباره سفر به قطر برای برگزاری دیدار با عراق نیز گفت: سفر به خاورمیانه همیشه سخت است و انجام بازی دوباره، امری دشواری خواهد بود. من قصد دارم به آنچه که می خواهم برسم و بازی های این ماه را به خوبی تمام کنم.

 

سون در مورد تعداد کم گل های کره جنوبی نیز پاسخ داد: بدیهی است که ما سعی نمی کنیم در هر مسابقه 1-0 پیروز شویم. بازی با برتری یک گل همیشه دشوار است. حریفان ما هم مثل ما سخت کار می‌کنند و بردن و کسب 3 امتیاز از هر چیزی مهم‌تر است.

ستاره تیم تاتنهام در ادامه گفت: من همیشه از بازیکنانی که نمی توانند بازی کنند سپاسگزارم. زمانی که یک بازیکن در زمین حضور دارد، نماینده سایر بازیکنان است و همه از او حمایت می کنند و می خواهند او عملکرد خوب خودش را در زمین به نمایش بگذارد. من نیز تلاش می کنم بدون خودنمایی، در زمین خوب کار کنم و سعی می کنم کارهای بیشتری را در زمین انجام دهم.

 

1663992

 

 

او ادامه داد: (پارک) جی سونگ هر از گاهی با من صحبت می کند. من از اینکه می توانم با او صحبت کنم و چیزهای زیادی را به اشتراک بگذارم و حتی اندکی از احساسات درونی ام را محرمانه به پارک بگویم و به او تکیه کنم، ازش سپاسگزارم و از این بابت خوشحالم.

 

سون در پایان و درباره بالا رفتن حجم کاری او و دقایق طولانی بازی با لباس تاتنهام و کره جنوبی نیز گفت: همه کسانی که از اروپا می آیند این کار را انجام می دهند و من عاشق بازی کردن در این مسابقات هستم. این یک امتیاز است که برای تیم ملی بازی کنم. من در کودکی رویای آن را داشتم و باورنکردنی است که اکنون در حال انجام این رویا هستم.

دیدگاه‌ها