کد خبر : 1792007 | 23 آبان 1400 ساعت 16:09 | 17.6K بازدید | 6 دیدگاه

مربی سوئد

ما زلاتان را داریم، پس امیدوار به صعود هستیم

مربی سوئد ابراز امیدواری کرد که با زلاتان و تیم منسجمی که دارد امشب بتوانند اسپانیا را شکست دهند.

ما زلاتان را داریم، پس امیدوار به صعود هستیم

به گزارش "ورزش سه"، امشب در سویا یک بازی مرگ و زندگی و فینال گونه بین اسپانیا و سوئد برگزار خواهد شد. هیچکس تصور نمی کرد سوئد در زمین گرجستان مغلوب شود ولی این اتفاق رخ داد و سوئدی ها 2-0 مغلوب شوند. پیروزی اسپانیا بر یونان نیز سبب شد سوئد صدرنشینی را از دست دهد.

برای صعود مستقیم به چام جهانی امشب سوئد باید از سد اسپانیا بگذرد ولی لاروخای میزبان تنها به یک تساوی نیاز دارد.

 

 

1615542

 

 

یان اندرسون سرمربی سوئد در نشست خبری این بازی گفت:« شکست پنجشنبه برابر گرجستان بسیار ناامیدکننده بود ولی باید از نو شروع کرد. می دانم که مردم سوئد هنوز نتوانسته اند این باخت را باور کنند ولی چاره ای نداریم جز اینکه همه چیز را فراموش کرده و به بازی با اسپانیا فکر کنیم. ما برای این بازی برنامه مشخصی داریم. هدف طبعا پیروزی است و راه دیگری نداریم. اسپانیا تیمی است که دوست دارد مالک توپ و میدان باشد و فوتبالیست های بزرگی هم دارد. بسیار متحد و منسجمند.»

 

 

1617159

 

 

اندرسون ادامه داد:« اگر گرجستان را هم می بردیم، برنامه مان برای بازی با اسپانیا رسیدن به پیروزی بود. ما هرگز برای تساوی قدم به میدان نمی گذاشتیم و حالا هم چیزی عوض نشده است. با بازیکنان حرف زده ام و قرار گذاشتیم بازی با گرجستان را فراموش کنیم. ما قطعا توان و شانس پیروزی بر اسپانیا را داریم و باید از موقعیت های مان به درستی استفاده کنیم. در بدترین حالت راهی پلی آف می شویم و یک شانس دیگر برای صعود به جام جهانی خواهیم داشت.»

 

زلاتان:« نمی توانم بگویم او از ابتدا بازی می کند یا اینکه چند دقیقه به میدان خواهد رفت. زلاتان برای کمک به ما اینجاست و همه توانش را به کار خواهد بست تا اسپانیا را شکست دهیم. زلاتان و در مجموع بازیکنان بسیار خوبی داریم، پس خوشبین هستیم. تلاش مان را خواهیم کرد که پیروز شویم.»

 

دیدگاه‌ها